شورای عالی امنیت ملی در نشستی درباره مذاکرات در وین تشکیل جلسه داد



به گزارش سلام نو، محمدرضا پورابراهیمی امشب (شنبه 7 اسفندماه) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مسائل مربوط به اوکراین و همچنین مذاکرات هسته ای بسیار مهم است و به همین دلیل صبح امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی این نامه به ریاست مجلس ارسال شد تا برای بررسی این موضوعات جلسه غیرعلنی برگزار کند.

وی گفت: نمایندگان مجلس نگرانی های زیادی در مورد مذاکرات وین دارند. در مورد اوکراین و ایرانیان مقیم این کشور نیز مسائل زیادی وجود دارد که باید حل شود. هیئت رئیسه باید تصمیم بگیرد و در صورت امکان در نوبت سوم مجلس جلسه غیرعلنی تشکیل دهد که ساعت 19 برگزار می شود.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی دغدغه مذاکرات را دارند و نیاز داریم رئیس کمیسیون امنیت ملی و نمایندگان وزارت امور خارجه در جلسه غیرعلنی توضیحاتی را ارائه کنند.

علی نیکزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این سخنان گفت: مذاکره کنندگان کشورمان از وین بازگشته اند و امروز جلسه ای در شورای عالی امنیت ملی تشکیل شد که رئیس مجلس شورای اسلامی و برخی از نمایندگان نیز حضور داشتند. کمیسیون های تخصصی مجلس».

وی گفت: امیدوارم این جلسه قبل از اتمام کار به صورت خصوصی برگزار شود.

بیشتر بخوانید  گل دوم سپاهان به استقلال توسط رامین رضاییان / فیلم

دیدگاهتان را بنویسید