هالک ایرانی سوژه آمریکایی ها شد



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: صیاد گریبی معروف به هالک ایرانی در مقابل هالک آمریکایی رفتار غیرحرفه ای از خود نشان داد که به کارنامه حرفه ای او لطمه زد. حال باید منتظر درگیری این دو رزمنده در قفس باشیم تا شاید سجاد گریبی آبروی از دست رفته خود را بازیابد.

فیلم منتشر شده از رویارویی سجاد گریبی با مارتین فورد توجه بسیاری را به هیکل بدنی او جلب کرد.

نکته عجیب این درگیری اختلاف قد قابل توجه سجاد غریبی و مارتین فورد بود که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. این ورزشکار علیرغم داشتن عنوان هالک ایرانی، مشخصاً از رقیب خود پایین تر است و به نظر می رسد در مسابقات فروردین ماه برای او دردسرساز شود.

انتشار این تصاویر باعث شده تا بسیاری از کاربران به این موضوع توجه کنند و حتی ادعا کنند که تصاویر منتشر شده از این ورزشکار قبلا در فتوشاپ بوده و یا با تکنیک های خاصی گرفته شده و عکس گرفته شده است.

هالک ایرانی موضوع مورد توجه مردم آمریکاست

هالک ایرانی:

سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی در آذرماه 1370 در اهواز به دنیا آمد. اما او در بوشهر بزرگ شده و در این شهر زندگی می کند. او که لیسانس بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر است، ناگهان به دلیل اندام عجیب و غریب و شباهتش به هالک، ابرقهرمان کتاب های مصور آمریکایی، شهرت پیدا کرد. سجاد غریبی 188 سانتی متر قد و در سنگین ترین حالت 180 کیلوگرم وزن داشت.

بیشتر بخوانید  فیلمی غم انگیز از مرد کرمانی که 9 عضو خانواده اش کشته شدند / وقتی بمب اول منفجر شد همه زنده بودند!


دیدگاهتان را بنویسید