انتقاد تند علی کریمی از جواد ظریف چه شد؟


تشویق کننده: اما کریمی در پاسخ به صحبت ها جواد ظریف وی در حساب کاربری خود در اینستاگرام گفت: ما افتخار می کنیم که به خاطر فلسطین تحت فشار هستیم.

اما کریمی نوشت: آقای دکتر کی (ما) تحت فشاریم!!؟
(ما) من یا (ما) شما درسته !!!؟!؟


www.delgarm.com

واکنش ظریف به انتقاد علی کریمی


جواد ظریف در پاسخ به انتقادات اما کریمی وی ضمن تقدیر از علی کریمی به دلیل نگرانی از تحت فشار قرار دادن مردم، گفت: در ساخت و سازهای یک طرفه قضاوت نکنید.

او همچنین گفت:

«ما مردم ایران» همه در یک قایق نشسته ایم و فرقی بین ما نیست.

وی ادامه داد: اگر رنج و شادی باشد، اگر برای همه ما افتخار است; ستودنی است که آقای کریمی نگران فشار مردم است، اما من با افتخار تمام فشارهای داخلی و خارجی را پذیرفتم که سعی در کاهش آن فشارها به عنوان کمترین وظیفه بر دوش قربانیان ملت بزرگ ایران باشد و انشالله در آینده نیز همین تلاش ادامه خواهد داشت.

وی گفت: من برای آقای کریمی احترام قائل هستم و تفاوتی بین ما نمی بینم. ما همه ایرانی هستیم و در یک فضا و یک کشور زندگی می کنیم.» من بسیار متاسفم اگر او و دیگران از عریضه های من ناامید شوند یا در واقع از نقل قول های ناقص از درخواست های من ناامید شوند. اما خواهش من از کریمی عزیز و دلسوز و سایر دوستان و هموطنان این است که قبل از اینکه بر اساس فضای یک طرفه قضاوت کنند، یکبار برای همیشه به خواسته های من در آن سخنرانی گوش فرا دهند.

بیشتر بخوانید  کیک تولد یک بازیگر عالی!


دیدگاهتان را بنویسید