عرضه کارگو ون اینرودز از اردیبهشت ‌ماه ۱۴۰۱



به گزارش شمانیوز؛ محمد ضرابیان مدیرعامل شرکت بهمن موتور در مراسم رونمایی از محصول جدید این شرکت گفت: با گسترش خرید اینترنتی و کسب و کارهای جدید، فروش خودروهای تجاری سبک مناسب برای حمل بار افزایش یافته است. شرکت بهمن موتور با همین رویکرد و تعهد کارشناسان خود برای اولین بار خودروی جدید اینرودس (وان باری) را تولید کرده و آماده ورود به بازار است تا جایگزینی برای وانت های قدیمی به مشتریان ارائه دهد.

مدیرعامل بهمن موتور در خصوص برنامه داخلی سازی قطعات خودرو اینرودز گفت: با توجه به سیاست وزارت صمت مبنی بر افزایش سطح داخلی سازی، ضریب داخلی سازی این خودرو در سال اول تولید به 30 درصد خواهد رسید و طبق برنامه ریزی ها در تولیدکنندگان کشور درصد داخلی سازی اینرود را افزایش خواهند داد.

وی ادامه داد: بر اساس اهداف سال 1401 سه محصول جدید به سبد محصولات بهمن موتور اضافه می شود.

ضرابیان در خصوص زمان ورود اینرودز به بازار گفت: تولید انبوه شروع شده و مجوزهای لازم صادر شده است. انشاالله اولین سری از این وانت باری از ابتدای اردیبهشت 1401 به بازار عرضه خواهد شد.

به گفته مدیرعامل بهمن موتور، این شرکت در تلاش است تا اینرودز را به عنوان سایر محصولات رقابتی ارزش گذاری کند و به نفع مصرف کنندگان باشد.

اینرودس بهمن موتور یک وانت بار فنی است که برای اولین بار در این دسته بندی به فروش می رسد.

اینرودز دارای موتور 1500 سی سی با قدرت 105 اسب بخار و گیربکس 5 سرعته دستی است و قادر به تولید 140 نیوتن متر گشتاور است.

بیشتر بخوانید  راه اندازی اولین خط تولید صفحه نمایش تلویزیون در کشور - اخبار علم و فناوری - اخبار اجتماعی تسنیم

مصرف سوخت ترکیبی این کامیون 7.9 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

طول، عرض و ارتفاع کل اینرود به ترتیب 4500، 1680 و 2000 میلی متر و فاصله دو محور آن 3050 میلی متر است. البته بهتر است بدانید که کابین وانت که مخصوص بار است دارای ابعاد 2630، 1480 و 1300 میلی متر طول می باشد. همچنین وزن این خودرو حدود 1285 کیلوگرم بوده و توانایی حمل 725 کیلوگرم بار را دارد.

اینرودز مبتنی بر شاسی با نردبان با 9 پیوند عرضی است و سیستم تعلیق جلوی آن مستقل از نوع مک فرسون بوده و از فنر صاف در عقب استفاده می کند.

این وانت دارای ویژگی های زیر است:

• محتوای چندرسانه ای 9 اینچی حساس به لمس مجهز به دوربین عقب

• سنسور پارک

• دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو

• سیستم مانیتورینگ فشار تایر (TPMS)

• کنترل الکتریکی

چراغ های روشنایی روز (چراغ های روز)

• تهویه مطبوع

• ترمزهای دیسکی جلو و ترمزهای دیسکی عقب

• سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش

• ترمز ABS

روابط عمومی شرکت بهمن موتور

دیدگاهتان را بنویسید