عکس پروفایل روز مهندس + متن و جملات تبریک روز مهندس به فارسی و انگلیسی


در این مطلب روزانه مجموعه ای از متن ها و جملات این روز به زبان انگلیسی و فارسی و همچنین عکس پروفایل و پست ویژه روز مهندس را آماده کرده ایم که برای دوستان مهندس ارسال کنید و این روز را به آنها تبریک بگویید.

متن و عکس نوشته مهندس تبریک

روز مهندس را تمام مهندسانی که سختی ها و مشکلات رسیدن به این مقام را تجربه کرده اند به یاد می آورند. مهندسی در واقع شناخت خداوند در طبیعت است. تنها یک مهندس وجود دارد که از این زاویه به قدرت خداوند نگاه می کند.

این روز را تبریک می گویم.

***

چیزهایی که افراد عادی آن را غیرممکن می‌دانستند، مواردی بودند که مهندسان آن را چالش برانگیز می‌دانستند و در نهایت چالش را برآورده می‌کردند و آن را ممکن می‌کردند!

چیزهایی که مردم عادی می دانستند غیرممکن است، مواردی بود که مهندسان به چالش کشیدند و در نهایت به انجام رساندند و ممکن شدند!

***

تبریک رسمی روز مهندس

مهندسی یعنی خلق بهترین ها

منابع مهندسی زندگی با ذهنی باز

5 اسفند سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی است

و روز مهندس بر تمامی مهندسان عزیز مبارک باد.

***

امروز برای چیزی که هستید احساس خاصی داشته باشید. حرفه مهندسی مایه افتخار ملت است. روز مهندسان حرفه ای مبارک.

امروز برای چیزی که هستید احساس خاصی داشته باشید. حرفه مهندسی مایه افتخار ملت است. روز مهندسان حرفه ای مبارک.

***

مهندسان بدون شک خالقان دنیای مدرن و تکنولوژی هستند سلامتی همه کسانی که شب و روز خود را وقف کردند تا روزی روشن برای همه داشته باشند.

5 اسفند روز مهندس مبارک.

***

زندگی خود را بدون مهندس تصور کنید؟ هوا تاریک است چون برق نیست، نمی‌توانی راه بروی چون جاده‌ای نیست و مهم‌تر از همه خوراکی برای مصرف مستقیم وجود ندارد، زیرا هیچ وسیله نقلیه‌ای در راه نیست که آنها را به شما برساند!

زندگی خود را بدون مهندس تصور کنید؟ هوا تاریک است، چون برق نیست، نمی‌توانی راه بروی، چون جاده‌ای وجود ندارد و مهم‌تر از همه خوراکی برای مصرف مستقیم وجود ندارد، زیرا وسایل نقلیه موجود در جاده برای انتقال آن‌ها به شما غیرقابل استفاده هستند!

***

عکس پروفایل روز مهندس

متن و جملات تبریک روز مهندس

معماری وجود خارجی ندارد. تنها یک اثر معماری وجود دارد. معماری در ذهن است. شخصی که کار معماری را انجام می دهد، در واقع آن را در روح معماری بازنمایی می کند. . . روحی که نه سبک می داند، نه تکنیک بلد است، نه روش می داند و فقط منتظر است که آشکار شود. بنابراین، معماری تجسم واقعیت های غیرقابل تصور است.

روز مهندس بر همه معماران مبارک باد

***

مهندسان در حال تسریع رشد هستند و بنابراین چرخ دنده های واقعی پیشرفت هستند. آنها سزاوار این همه ستایش هستند تا با انگیزه بمانند و به شگفتی های مهندسی بزرگتر فکر کنند تا بتوانیم افتخار کنیم.

مهندسان در حال تسریع رشد هستند و بنابراین چرخه های واقعی پیشرفت هستند. آنها سزاوار این همه ستایش هستند تا با انگیزه بمانند و به شگفتی های مهندسی بیشتری دست یابند و ما به آنها افتخار می کنیم.

***

تنها یک مهندس وجود دارد که به همه چیز از دیدگاه علت و معلولی نگاه می کند. از نظر یک مهندس هیچ اتفاقی خارج از منطق و نظم نمی افتد. یک مهندس دنیا را از زاویه دیگری می بیند.

این روز را به همه مهندسان زحمتکش تبریک می گویم.

***

اگر تا به حال به جادو اعتقاد داشته اید، پس مهندسان جادوگران واقعی هستند. هر کاری که انجام می دهند چیزی کمتر از یک معجزه نیست که سزاوار تشویق عظیم است.

اگر تا به حال به جادو اعتقاد داشته اید، مهندسان جادوگران واقعی هستند. هر یک از کارهایی که انجام می دهند چیزی جز معجزه نیست و شایسته تحسین فراوان است.

***

بیشتر بخوانید  خبر بد برای یارانه بگیران | علت عدم دریافت یارانه را می توانید در این سامانه جدید وزارت کار مشاهده کنید + جزئیات

عکس پروفایل روز مهندس

عکس نوشته مهندس تبریک

روز مهندس بر همه مهندسان وجودشان مبارک باد.

***

عکس پروفایل روز مهندس

آنها برای دستیابی به اهدافی که برای کل جهان در نظر گرفته شده است، با یکدیگر همکاری می کنند. مهندسان هدیه ای به جهان هستند و ما برای فردایی بهتر و هوشمندتر به تعداد بیشتری از آنها نیاز داریم.
روز مهندسان حرفه ای مبارک

آنها برای دستیابی به اهداف جهانی با یکدیگر همکاری می کنند. مهندسان هدیه ای به جهان هستند و ما برای رسیدن به فردایی بهتر و روشن تر به چیزهای بیشتری نیاز داریم.
روز مهندسان حرفه ای مبارک

***

عکس پروفایل روز مهندس

دست هایی که خلق می کنند مقدس تر از لب هایی هستند که دعا می کنند. (کورش کبیر)
روز مهندس مبارک.

***

مهندسی یکی از اصیل ترین مشاغل است زیرا از علم برای یافتن راه حلی باورنکردنی برای مشکلات زندگی واقعی که توده ها با آن روبرو هستند استفاده می کند. این یک شغل برای جامعه است!

مهندسی یکی از اصیل‌ترین حرفه‌ها است، زیرا از علم برای یافتن راه‌حل‌های شگفت‌انگیز برای مشکلات زندگی واقعی استفاده می‌کند که اکثر مردم با آن مواجه هستند. این چیزی برای جامعه است!

***

عکس پروفایل روز مهندس

متن زیبای تبریک روز مهندس به مهندسان ایرانی

گالیله گفت: «ساخت جهان بر اساس هندسه است. روز مهندس مبارک.

***

مردم بدبین، خوشبین یا مهندس هستند. مسلم است که نوع دوم برای تمام مشکلاتی که دیگران با آن روبرو هستند راه حل دارد و بنابراین بسیار مورد قدردانی قرار می گیرد. روز مهندسان حرفه ای مبارک.

مردم بدبین، خوش بین یا سازنده هستند. البته نوع آخر برای تمام مشکلاتی که پیش روی ماست راه حلی دارد و از این رو با ارزش ترین است. روز مهندسان حرفه ای مبارک

***

بیشتر بخوانید  دخترانی که «گلادیاتور» شده و به جان هم می افتند

عکس پروفایل روز مهندس

دانشمندان آنچه را که هست کشف می کنند و مهندسان آنچه را که نیست خلق می کنند.

اسفند ماه میلاد خواجه نصیرالدین طوسی و روز مبارک است.

***

وقتی به تغییرات فنی با نیروی سازماندهی شده فکر می کنیم، مهندسان تنها کسانی هستند که به ذهنشان خطور می کند. شما دایره المعارفی از نوآوری و علم هستید.

وقتی به تغییرات فنی با یک نیروی سازمان یافته فکر می کنیم، مهندسان تنها کسانی هستند که به ذهنشان خطور می کند. شما مردم دایره المعارف نوآوری و علم را اجرا می کنید.

***

روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس برای همه

تبریک به مهندسان به امید پیشرفت روزافزون کشور عزیزمان ایران.

***

مهندس کسی است که غذا، خواب و هر لذت دیگری از زندگی را قربانی می کند. کسی که روز تولدش را فراموش می کند و ضرب الاجل ها را به یاد می آورد، مهندس است. مهندس بودن هرگز آسان نیست. روز مهندسان حرفه ای مبارک.

کسی که غذا، خواب و هر خوشبختی دیگری را در زندگی قربانی می کند، مهندس است. کسی که تولدش را فراموش می کند، اما مناسبت را به یاد می آورد، مهندس است. مهندس بودن هرگز آسان نیست. روز مهندسان حرفه ای مبارک

***

شکوفایی تمدن بشری حاصل اندیشه های مهندسان پرتلاش است.

26 مارس روز مهندس مبارک.

***

به همه کسانی که مهندسی را فهمیدند، به همه کسانی که از انتهای یک بن بست به یک کوچه بی پایان پل ساختند، به همه کسانی که شب و روز خود را وقف روشن کردن همه کردند، به همه کسانی که لذت او را درک کردند. با نام او . .

روز مهندس مبارک

*** مهندسی علمی است که تمام ویژگی های هنر را دارد! اگر هنرمند نیستید، نمی توانید تخیل خود را روی بوم زمین ترسیم کنید.

***

بیشتر بخوانید  قطعی برق در ورزشگاه غدیر هیچ ارتباطی با شبکه توزیع برق در تهران ندارد

عکس پروفایل روز مهندس

یک مهندسی علمی است که تمام خصوصیات هنر را دارد! بدون هنرمند، نمی توانید تخیل خود را روی بوم بکشید.

***

مهندسان عزیز از شما متشکرم که زندگی ما را آسانتر و ارزش زیستن کردید. روز مهندسان حرفه ای مبارک. به همه شما افتخار میکنم

مهندسان عزیز از اینکه زندگی ما را آسانتر و ارزشمندتر کردید متشکرم. روز مهندسان حرفه ای مبارک. ما به همه شما افتخار می کنیم.

***

سازماندهی ماهرانه قدرت، سرمایه و منابع برای منافع بیشتر جامعه چیزی است که ما به عنوان مهندسی می شناسیم. هر یک از مهندسان حرفه ای جنگجوی با سلاح های دانش و مدیریت باورنکردنی هستند.

سازماندهی ماهرانه قدرت، سرمایه و منابع برای منافع بیشتر جامعه چیزی است که ما به عنوان مهندسی می شناسیم. هر یک از مهندسان حرفه ای مجاهدی با سلاح دانش و مدیرانی فوق العاده هستند.

***

روز مهندسان حرفه ای مبارک. این روز باید همیشه جشن گرفته شود تا به هر PE اطلاع داده شود که خدمات آنها برای ما ارزش زیادی دارد و هر یک از آنها جواهری هستند که ما دوست داریم و دوست داریم داشته باشیم.

روز مهندسان حرفه ای مبارک. این روز باید همیشه جشن گرفته شود تا همه بدانند خدمات آنها برای ما ارزش زیادی دارد و هر یک از آنها گوهری است که دوستش داریم و قدردان آن هستیم.

***

دنیای بدون مهندس مانند زندگی یک گیاه بدون نور خورشید و ضربان قلب بدون خون در بدن خواهد بود. مهندسان بخشی جدایی ناپذیر از جامعه هستند و بنابراین برای کاری که انجام می دهند شایسته تقدیر هستند. روز مهندسان حرفه ای مبارک.

دنیای بدون مهندس مانند زندگی یک گیاه بدون نور خورشید و ضربان قلب بدون خون در بدن خواهد بود. مهندسان از جامعه جدایی ناپذیرند و به همین دلیل سزاوار این هستند که به خاطر کاری که انجام می دهند شناخته شوند. روز مهندسان حرفه ای مبارک

دیدگاهتان را بنویسید