بیوگرافی داوران فصل جدید عصرجدید



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس گزارش ها شمانیوز: مهدی بلوکات قائم مقام شبکه سه گفت: سری جدید برنامه های عصر جدید از عید سعید فطر مصادف با 27 اسفند سال جاری تا عید غدیر 1401 از شبکه سه پخش می شود.

به گفته وی، اجرای سری جدید برنامه های عصر جدید همچون گذشته بر عهده احسان علیخانی خواهد بود و هم اکنون مراحل تایید شرکت کنندگان و پیش تولید برنامه در حال انجام است.

گفتید چندی پیش در حاشیه جشنواره فیلم فجر امین حیایی از احتمال تغییر هیئت داوران برنامه عصر جدید خبر داد.

در فصل های قبلی این برنامه استعدادیابی رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و بشیر حسینی داوری کردند.

ترکیب داوران عصر جدید مشخص شد

در حالی که تولید فصل سوم «عصر جدید» آغاز شد و ضبط مراحل تایید گروهی به قسمت های پایانی رسید، چهار داور این مسابقه نهایی شدند.

امین حیایی، ژاله صامتی، کارن همایونفر و دکتر مجید حسینی چهار داور فصل سوم این برنامه هستند.

تاریخ پخش سری جدید برنامه عصر جدید را اعلام می کنیم

معاون شبکه سه از پخش سری جدید مسابقه «عصر جدید» در نیمه شعبان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، مهدی بلوکات قائم مقام شبکه سه سیما با اعلام جزئیات تولید و پخش فصل جدید عصر جدید گفت: 1401 روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

بیشتر بخوانید  ارزیابی دانشجویان متقاضی جهش علمی در کردستان آغاز شد

وی در ادامه اعلام کرد: اجرای سری جدید «عصر جدید» همچون گذشته بر عهده احسان علیخانی است و هم اکنون مراحل تایید شرکت کنندگان و پیش تولید برنامه در حال انجام است.

بیوگرافی ژاله صامتی

ژاله صامتی در ۱۴ فروردین ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر بود و فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم دت به معنای دختر به کارگردانی ابوالفضل جلیلی و سپس در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر اصلی فیلم «دشت ارغوان» به کارگردانی نادر آغاز کرد. . معداس. انتخاب شد.

او با بازی در فیلم های «سایه به سایه»، «خفاش»، «آخرین نبرد»، «فرار مرگبار» و «مربای شیرین» به فعالیت خود ادامه داد. وی همچنین در چندین مجموعه تلویزیونی از جمله «یحیی و گلابتون»، «سرزمین فرشتگان»، «هتل»، «فکر شیطانی»، «مجتمع مسکونی فارک و فرج»، «آژانس دوستی»، «اوی زملیانی» و Podzemlje”. “. داشت.

بیوگرافی آمنه حیایی

امین حاجایی (زاده ۱۹ خرداد ۱۳۳۹) بازیگر و داور تلویزیون ایرانی است. حیایی فعالیت خود را از سال 1370 با بازی در فیلم دو همراه آغاز کرد و تا کنون در آثار، فیلم ها، سریال ها و تئاترهای مختلفی حضور داشته است. او برای دو فیلم شب (1386) و آخرین برف (1400) برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر شد. حاجی همچنین در سال 1396 برای بازی در فیلم شوهله وار نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و در نهایت برای اولین نقش مرد موفق به کسب مدرک افتخاری شد.

حاجایی در پنج فیلم و سریال با بهمن گودرزی کارگردان ایرانی همکاری داشته است که یک سوم آخر آنها یک سریال تولید ایران است. وی از سال ۱۳۹۷ به عنوان یکی از داوران مسابقه تلویزیونی عصر جدید به کارگردانی احسان علیخانی مشغول به کار شد. حاجی از سال 1377 با نیلوفر کوسکالکا بازیگر ایرانی ازدواج کرده و از همسر اولش صاحب یک فرزند شده است.

بیشتر بخوانید  مجموعه اشعار سعدی مناسب برای کودکان در پایه‌‌های مختلف تحصیلی

بیوگرافی کارن همجنفر

کارن همجنفر (زاده ۱۳۴۷ در تهران) نوازنده و آهنگساز ایرانی است. وی تاکنون 3 بار سیمرغ بلورین بهترین موسیقی جشنواره فیلم فجر و 5 بار برنده تندیس بهترین موسیقی جشنواره فیلم ایرانی شده است.

بیوگرافی دکتر مجید حسینی

سید مجید حسینی (زاده ۱۳۵۸ در مشهد) نویسنده، روزنامه نگار و فعال رسانه ای ایرانی است. وی دارای مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران است و به عنوان استادیار در همین دانشگاه تدریس می کند.

حسینی همچنین کانون کانون های فرهنگی و فکری دانشگاه (KFA) را تأسیس کرد، در زمان محمد باکر کلیباف مشاور رسانه ای شهردار تهران بود و مدیریت گروهی از مجلات همشهری را بر عهده داشت.

در انتخابات ریاست جمهوری 1400 به عنوان یکی از فعالان ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی فعالیت می کرد.


دیدگاهتان را بنویسید