چگونه از دستگاه خودپرداز سکه بخریم؟


خرید سکه از دستگاه های خودپرداز امکان پذیر شده است

دلگرم کننده: با تولید و واردات دستگاه های خودپرداز سکه طلا در کشور و راه اندازی دستگاه های VTM با امکان خرید سکه طلا در بانک ها، مردم امکان خرید انواع سکه را دارند.

دستگاه های خودپرداز با قابلیت فروش انواع طلا و اهرم یکی از جدیدترین سخت افزارهای مالی و بانکی است که با توجه به رواج خرید طلا به عنوان کالایی جهت حفظ ارزش پول در برابر تورم در جهان و نصب و استفاده از این دستگاه ها مورد استقبال قرار گرفته است. دستگاه ها در کشورهایی مانند چین امارات متحده عربی، انگلستان و برخی کشورهای اروپایی رشد کرده اند و اکنون این دستگاه ها وارد کشور شده است.

دستگاه خودپرداز طلا چیست؟

دستگاه خودپرداز طلا یکی از جدیدترین دستگاه های اتوماتیک کشور است که توسط چندین شرکت در ایران به عنوان دستگاه های فروش طلا یا دستگاه های ارائه خدمات بانکی و قابلیت خرید سکه طلا طراحی و ساخته شده است که به تازگی با دستگاه های VTM در بانک ها راه اندازی شده است. دستگاه های خودپرداز با امکان خرید سکه طلا وارد صرافی ها و مراکز خرید می شوند.

به گفته کارشناسان، دستگاه های خودپرداز طلا، خرید سکه های بانکی وکیوم را تسهیل می کند و به دلیل فروش الکترونیکی، میزان تراکنش ها و هویت مشتری شفاف است. همچنین راهی برای جلوگیری از یکی از مهم ترین کلاهبرداری ها در تجارت سکه و آن فروش سکه های تقلبی به مردم است.

شهره میرسانه، مدیر تحقیق و توسعه پویا درباره دستگاه فرآوری طلا ارائه شده در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت به خبرنگار ایبِنا گفت: دستگاه فرآوری طلا یکی از جدیدترین محصولات پویا است. خرید طلا به گونه ای طراحی شده است که سریع، آسان و ایمن باشد.

بیشتر بخوانید  داستان عجیب زنی که از متروپل جان سالم به در برد!!

وی با اشاره به امکانات و ویژگی های این خودپرداز افزود: این دستگاه مجهز به منوی فارسی و انگلیسی است و 4 نوع سکه را با قیمت روز به فروش می رساند. در حال حاضر تنها دو نوع سکه وجود دارد که شامل سکه بهار آزادی و سکه یک گرمی می شود.

میرسانه خاطرنشان کرد: کاربر پس از انتخاب نوع سکه و تایید نوع سکه، کارت بانکی را وارد دستگاه کارتخوان می کند و رمز کارت بانکی را وارد می کند، مبلغ سکه از کارت بانکی برداشت می شود و به دست کاربر می رسد و پاکت سکه تحویل داده می شود.


دیدگاهتان را بنویسید