الناز شاکردوست و فیلم جدیدش



آنچه دیگران می خوانند:

عکس روشن است چاردوست و هوتن شکیبا در فیلمی که اخیرا در مورد آن نوشته اند منتشر شد که مورد توجه کاربران قرار گرفت.در این فیلم چاردوست یک زن روستایی باردار است تصویر یک خانه مجلل چاردوست این بازیگر ایرانی را در ادامه مشاهده می کنید. چاردوست (زادهٔ ۷ تیر ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. چاردوست او بازیگری را در تئاتر آغاز کرد. الناز شاکردوست در نوزده سالگی با بازی در فیلم گل ایاخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد در سال 1383 وارد عرصه سینما شد و در کمتر از یک سال در 4 فیلم به ایفای نقش پرداخت. الناز شاکردوست در موزیک ویدیو جدید آیسان همکاری کرد.

چاردوستبیوگرافی الناز شکردوست

یکی از اتفاقات مهم زندگی الناز شاکردوست را می توان مربوط به زیارت خانه خدا کرد که مادرش در سال 1390 به جای او به این سفر معنوی رفت. در این زیارت هنرمندان سرشناس کشورمان از جمله مهراوه شریفینی، الهام حمیدی، سام درخشانی، کاسم جعفری، محمدرضا ورزی، یاسر جعفری، مهدی عربی، حسن صدسروی و … حضور داشتند.

الناز بین رضا صادقی خوانندگان پاپ و گوهر خیراندیش و گلشیفته فراهانی در میان بازیگران مرد مرحوم منوچهر نوذری و شهرام حقیقت دوست محبوبیت دارد. عجیب ترین چیز در زندگی او دوست صمیمی اش گوهر خیر اندیش است که حداقل 30 سال از او بزرگتر است. او همچنین علاقه زیادی به فوتبال و تشویق پرسپولیس دارد. الناز شاکردوست که به تازگی عکس های مختلفی را منتشر کرده است خود را در یکی از این عکس ها قرار می دهد که با استقبال بسیار کاربران مواجه شد.

بیشتر بخوانید  2000 بسته بهداشتی و درمانی به نیازمندان سیستان و بلوچستان توزیع شد

سفر الناز شاکردوست به لندن

الناز شاکردوست سال گذشته برای ادامه تحصیل به لندن انگلستان مهاجرت کرد.

فعالیت بازیگری الناز شکردوست

او بازیگری را در تئاتر آغاز کرد. در نوزده سالگی با بازی در فیلم گل ایاخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد در سال 1383 وارد عرصه سینما شد و در کمتر از یک سال در 4 فیلم به ایفای نقش پرداخت.

الناز شاکردوست در فیلم گل یخ

گل ایاخ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی است.

ترگل (الناز شاکردوست) که زندگی خانوادگی خوبی ندارد جذب عباس (محمدرضا گلزار) می شود اما پدرش با ازدواج آنها مخالفت می کند و ترگل از خانه فرار می کند و با عباس ازدواج می کند. عباس که قصد دارد برای کار به جزیره کیش برود، ترگل را به همراه مادرش به روستا می فرستد… البته داستان این فیلم بسیار شبیه به فیلم قدیمی سلطان از دل با بازی مرحوم محمدعلی است. فردین.

چاردوستتفاوت بازی او در دو فیلم «گل یخ» و «مجردها» نشان از توانایی های او دارد. الناز شاکردوست در “بی وفا” اولین دستاورد منتقد قدیمی سینما – اصغر نعیمی – بهترین بازیگری را در کارنامه سینمایی خود به نمایش گذاشت.چرم برای جلب رضایت مادر خواستگاری که عاشق حرفه اش بود معرفی شد.

فیلم شناسی الناز شاکردوست

اسب سفید پادشاه

سال 2014 مبارک

1393 تابو

1392 آتش باز

رسوایی 1391

1390 من و تو

بوی گندم

1388 نقطه بدون بازگشت

سلام برای عشق

1388 شرط اول

1388 ناسپاس

چراغ قرمز

1388 مسافت

پوسته 1387

1387 اولین حرکت

1387 قلب خون

بیشتر بخوانید  جنگ داخلی در اوکراین آغاز شد / فیلم

چاردوست

138 کارناوال مرگ

1387 کیش و مت

1387 از ما بهتر است

2007. باد در چمنزارها می وزد

در میان ابرها

1386 لیلی دیوانه

1385 بی وفا

اتوبوس شبانه

2006 خدا نزدیک است

قانون بازی

ارابه مرگ

2005 چند بار گریه می کنی؟

2005 چه کسی امیر را کشت؟

قتل آنلاین


دیدگاهتان را بنویسید