هجوم برندهای ناشناس چینی به بازار


من قبلاً گفتم و اکنون با صدای بلند می گویم که مردم چین دستکاری نمی کنند، این مردم وحشتناک هر شاخه صنعتی را که به آن پایبند هستند تا آخر می روند و با فریاد ما “زنده باد” یا “هیچ اتفاقی نمی افتد”. زنده باد مردگان».

این قبیله عجیب و غریب پیشه خود را در تولید خودرو چند جریب کرد و برای رسیدن به مقصد از هیچ جریانی منحرف نشد.

فودای لان فو

فودای لان فو

اما از سوی دیگر خودروسازان گران قیمت کشورمان به سبک و سیاق همیشگی خود هیچ اعتباری برای این قبیله قائل نیستند و همچنان در رویاهای جوانی خود غرق هستند. انحصارهای رنگارنگ و دیوارهای بلند تعرفه ها این رویای شاد را بسیار دشوارتر می کرد.

تا زمانی که این عقاید و تصورات از بین نرود و این مقوله واقعیت خود را آنگونه که هست نبیند، این صنعت ساماندهی نخواهد شد و ناگزیر در آینده ای نه چندان دور زیر پای ستارگان زرد رنگ خواهیم افتاد!

پیش از این حروفی مانند بیا دیگه من جوک، ژله، لیفان من…. ما شنیده‌ایم، اما شک ندارم که کمتر اسم‌های عجیب و غریبی داریم گونو من فدایی شنیده شدن. اگرچه مدل گک گونو با نام GKS5 قبلا توسط شرکت «مرتب خودرو» ارائه شده بود، اما این برند همچنان در بازار ایران ناشناخته است.

اخیراً این برندهای ناشناس محصولاتی را روانه بازار کرده اند که کاملا مشابه یا حتی کپی های معروفی از مدل های معروف اروپایی یا ژاپنی هستند. ممکن است این کار بسیار ساده یا حتی پیش پا افتاده به نظر برسد، اما قبلاً گفتیم که یک کپی خوب از یک اکشن است که از هیچ مجموعه ای ساخته نشده است.

بیشتر بخوانید  رنگ هایی که مناظر واقعی را خلق می کنند

برای انجام صحیح این کار به نقشه های دقیق، طراحان نسبتا ماهر، ابزارهای برش مدرن، قالب های بدنه جدید و … نیاز دارید که هر کدام به تخصص، مدیریت صحیح و هماهنگ و همچنین صبر و تلاش مدیران بستگی دارد. و کارکنان.یک مجموعه است. حرکت کن

مدل هایی که در این مقاله بررسی می کنیم در حال حاضر جزو ارزان ترین SUV های بازار چین هستند. بدون شک این محصولات با نمونه های ژاپنی و کره ای خود قابل مقایسه نیستند و حداقل 10 تا 15 سال از نظر کیفیت و عملکرد عقب هستند، اما در عین حال در دسترس بودن آنها گواهی بر رشد سریع برندهای چینی و خود عجیب و غریب آنهاست. -اعتماد به دنیای امروز

این خود نشان می دهد که حداقل در ظاهر، فاصله این خودروها با رقبایشان در حال کم شدن است. چینی ها به سرعت از ما دور می شوند، پس بیایید بفهمیم!

فودای لان فو

فودای لان فو

فودای لان فو

فروش مدل جدید فودای LANFU در بازار چین آغاز شده است. طراحی جلوپنجره اطراف چراغ های جلو بسیار چشمگیر است: LANFU بزرگترین SUV است که تا کنون توسط برند فودای تولید شده است.

احتمالا بهترین طراحی را در بین محصولات این شرکت دارد. از 109800 یوان (17900 دلار) شروع و با 149800 یوان (24400 دلار) به پایان می رسد.

فودای لان فو

فودای لان فو

در حال حاضر، این مدل یکی از ارزان ترین SUV های فول سایز موجود در بازار چین است. داشبورد آن نیز نسبت به قیمتش خوب به نظر می رسد.

پلاستیک استفاده شده در آن با تزئینات چوبی همراه است و گران به نظر می رسد. قطعات آلومینیومی و نمایشگر در وسط کنسول و همچنین صندلی های دو رنگ از دیگر ویژگی های کابین این خودرو هستند.

بیشتر بخوانید  زیباترین و خوشمزه ترین کیک های عروسی قسمت اول

هجوم برندهای ناشناس چینی به بازار

فودای لان فو

فودای لان فو داخلی

در حال حاضر، این مدل پیشرو برند FODAI است. این خودرو از EXPLORER 6 بلندتر است. LANFU خودرویی بزرگ با ابعاد 4771/1870/1828 میلی متر و فاصله بین دو محور 2790 میلی متر است. این خودرو در حال حاضر با دو نوع پیشرانه عرضه می شود: نوع اول یک موتور 2.4 لیتری برگرفته از میتسوبیشی با 136 اسب بخار قدرت و 200 نیوتن متر گشتاور است.

دیگری یک موتور 1.9 لیتری توربو دیزل است که 136 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور ارائه می دهد. هر دو پیشرانه با گیربکس 5 سرعته دستی عرضه می شوند. درایو در حالت استاندارد به محور عقب منتقل می شود و گزینه تمام چرخ محرک سفارشی می شود.

GONOV GKS6

فروش شاسی بلند جدید GONOV GKS6 در بازار چین آغاز شده است. اکثر قطعات این خودرو از رنجروور ایووک کپی شده است. قیمت ها از 109,800 یوان (17,900 دلار) شروع می شود و به 146,800 (23,950 دلار) یوان ختم می شود (جالب اینجاست که Range Rover Evoque در حال حاضر بیش از 85,000 دلار در بازار چین قیمت دارد).

GKS6 در حال حاضر یکی از ارزان ترین شاسی بلندهای سایز متوسط ​​در بازار چین است. این مدل نسخه تولیدی GONOV GA6470 مفهومی است که برای اولین بار در نمایشگاه خودروی پکن در آوریل 2014 به نمایش درآمد.

Gonov GKS6

Gonov GKS6

طراحی داخلی این خودرو منطقی و مدرن است و با صندلی های قرمز و مشکی، اجزای درب قرمز، دکمه پاور و صفحه نمایش لمسی بزرگ (که سیستم اطلاعاتی در آن تعبیه شده است) عرضه می شود.

Gonov GKS6

Gonov GKS6 داخلی

بیشتر بخوانید  شایعه کثیف در مورد مریم امیرجلالی بازیگر معروف!

پنل ابزار این خودرو و همچنین بدنه آن از رنج روور ایووک الهام گرفته شده است. در بدنه قطعاتی مانند جلوپنجره، سپر عقب، چراغ های عقب و منحنی های روی چرخ ها به طور کامل از طراحی بدنه Evoque کپی شده است.

پیش از این LANDWIND نسخه اصلی رنجروور ایووک را به طور کامل کپی کرده بود، گویی این سری در چین کامل نیست!

Gonov GKS6

Gonov GKS6

دو درایو برای این خودرو وجود دارد: اولی یک موتور 2.4 لیتری بنزینی است که با گیربکس 5 سرعته دستی عرضه می شود و دومی یک موتور 2 لیتری (4 سیلندر توربو دیزل) با 6 سرعته دستی است. انتقال در دسترس است.

این را هم اضافه کنم که موتور 2.4 لیتری این خودرو توسط میتسوبیشی طراحی شده است. ابعاد این خودرو 4640/1815/1800 میلی متر و فاصله بین دو محور جلو و عقب آن 2745 میلی متر است.

نوشته سام کاویانی


دیدگاهتان را بنویسید