ترافیک جاده ای کشور 2 اسفند 1400 / کدام جاده ها برفی و بارانی است؟



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، معاون عملیات پلیس راه کشور از بارش برف و باران در برخی جاده های هشت استان کشور خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی وی در خصوص وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: گزارش های دریافتی حاکی از آن است که در حال حاضر تردد در محور کرج – قزوین در محدوده پایانه شهید کلانتری و بزرگراه قزوین – کرج در محدوده پل فردیس سنگین و گاهی سبک.» در سایر محورهای کشور تردد به کندی انجام می شود و مشکل ترافیکی یا تقاطع های ترافیکی مشخصی گزارش نشده است.

معاون عملیاتی پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس در جاده ها به شدت در حال اجراست، گفت: نسبت به تصادفات احتمالی واکنش نشان می دهد. رانندگان و مسافران باید از مأموران پلیس پیروی کنند و به دستورات و توصیه های پلیس توجه کنند.

محبی همچنین با اشاره به وضعیت جوی جاده های کشور خاطرنشان کرد: نسبت به روز گذشته میزان بارندگی و برودت هوا در جاده ها کاهش یافته است اما هم اکنون در برخی نقاط استان های گلستان، سمنان، خراسان رضوی و کرمان شاهد بارش برف و باران هستیم. . همچنین در برخی نقاط استان های مازندران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و یزد بارش گزارش شده است.

معاون عملیات پلیس راه کشور افزود: لازم است رانندگان هنگام حرکت از محورها با بارش باران و برف فاصله طولی مناسب را رعایت کرده و با سرعت مطمئنه یعنی سرعتی که امکان دارد حرکت کنند. برای کنترل وسیله نقلیه.” دقت و توجه به مسیر و رانندگی یکی دیگر از لهجه های پلیس در رانندگی تمام روز است که در زمان بارندگی باید بیشتر از این هم شود.

بیشتر بخوانید  برداشت بزرگترین و عجیب‌ترین سیب زمینی جهان با وزن ۸ کیلوگرم / عکس

دیدگاهتان را بنویسید