شبنم قلی خانی بال درآورد



آنچه دیگران می خوانند:

شبنم قلی خانی او به مناسبت روز مادر عکسی در کنار مادرش منتشر کرد که مورد توجه کاربران قرار گرفت و حواشی را پیرامون این موضوع ایجاد کرد. شبنم قلی خانی او در برنامه خندوانه شرکت می کند و می گوید کرد است و رامبد جوان است شبنم قلی خانی او می خواهد کلماتی را به زبان مادری خود بیان کند که توجه مخاطب را به خود جلب کند. شبنم قلی خانی او بازیگر بدون مرز سینما و تلویزیون ایران است. شبنم قلی خانی او بازیگر پرتلاش و خوبی در کشورمان است. شبنم قلی خانی تاکنون نقش های مختلفی را بازی کرده است و با نقش حضرت مریم محبوبیت پیدا کرد و محبوبیت دو چندانی پیدا کرد. شبنم قلی خانی طرفداران زیادی دارد. شبنم قلی خانی متاهل و دارای یک دختر به نام شانا است.

شبنم قلی خانیبیوگرافی شبنم گلیحانی

شبنم قلی خانی متولد 1356 و در آبان ماه است. او متاهل است و یک دختر به نام شانا دارد. خانم قلی خانی از سال 1376 فعالیت هنری خود را آغاز کرد و فیلم مریم مقدس محصول سال 1379 نقطه شروع کار حرفه ای وی است. همچنین اولین سریال او اولین شب آرامش نام دارد. این سریال به کارگردانی احمد امینی ساخته شده است.

شبنم قلی خانی بازیگری را از سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آغاز کرد. پس از آن با حضور در فیلم مریم مقدس به کارگردانی شهریار بحرانی توانست بدرخشد و به شهرت برسد. او در این فیلم نقش مادر عیسی مسیح را بازی کرد.سریال اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی در سال 1384 اولین حضور او در تلویزیون بود که او را به شهرت رساند.

بیشتر بخوانید  چرا اصلاح طلبان با رئیس اینقدر محافظه کار هستند؟

یکی دیگر از کارهای شبنم قلی خانی

گلی خانی از سال 1383 استاد دانشگاه آزاد ایران است و به تدریس بازیگری و تئاتر می پردازد. او همچنین چندین سال در یک موسسه فرهنگی به کودکان بازیگری آموزش داد. او هم اکنون در آکادمی آبان به تدریس بازیگری می پردازد.

شبنم قلی خانیزندگی شبنم گلیحانی در خارج از کشور

به دلیل شغل همسرش و ادامه تحصیل در مقطع دکتری در رشته کارگردانی تئاتر، در سال 1392 به استرالیا رفت و در سال 1375 به ایران بازگشت.

ازدواج و فرزند شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی در سال 1365 ازدواج کرد که حاصل ازدواج او دختری به نام «شانا» است که در استرالیا به دنیا آمده است. شبنم گلی‌هانی علاوه بر بازیگری، کارگردانی نیز دارد. او چندین فیلم مستند و همچنین انیمیشن را کارگردانی کرده است. سریال سال برفی و ارغوانی یکی از بهترین کارهای اوست. گلی‌هانی پس از بازی در این سریال با بهروز افکامی آشنا شد و چند سال بعد در سریال خورشید پنجم به ایفای نقش پرداخت. خانم گلیحانی لیسانس ریاضی و فیزیک اما از دانشگاه، هنر خوانده، طراحی صحنه خوانده است، شبنم گلیحانی علاوه بر تهران، در استرالیا نیز هنر خوانده است و به دلیل شغل همسرش چندین سال در این کشور زندگی کرده است. و تحصیلات خود را در رشته کارگردانی تئاتر ادامه داد. از بهترین فعالیت های خانم گلیحانی می توان به : سریال هشت و نیم دقیقه ، خورشید پنجم و همچنین سریال دیدنی آنام اشاره کرد.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی ازدواج و همسر شبنم قلی خانی

خانم شبنم قلی خانی در سال ۱۳۸۶ ازدواج کرد و هم اکنون دارای یک دختر به نام شانا می باشد. او درباره آشنایی با همسرش و همچنین ازدواجشان می گوید: خواهرم و خواهر همسرم رضا که از ما بزرگتر هستند با هم دوست بودند، طوری برنامه ریزی کردند که من و رضا با هم آشنا شویم.

بیشتر بخوانید  راه اندازی فاز اول بیمارستان امام علی(ع) کازرون

فیلم شبنم قلی خانی

شبنم نویسندگی و کارگردانی چندین فیلم کوتاه و مستند را در کارنامه خود دارد. او در سال 2114 اولین فیلم کوتاه خود را با نام واقعیت یک فروشنده خیابانی کارگردانی کرد. از جمله فیلم های کوتاه او می توان به فیلم کوتاه زندگی اشاره کرد که نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشت. داستان این فیلم کوتاه 11 دقیقه ای درباره زندگی ساده و مرگ است.

شبنم قلی خانیفیلم های شبنم قلی خانی

1379. مریم مقدس شهریار بحرانی

2001 One Incredible A. محمدرضا عرب

2002 اردک من امیر فیضی

1381. عطش محمد حسین فرحبه

1381 سفرنامه روح الله حجازی

1382. قول ملاقات جمال شوریه

1386 ستاره سهیل امیر قویدل

1386. به خاطر خواهرم حجت سیفی

خاطره نادر از سفر

شور شیرین جواد اردکانی

1389 پریناز بهرام بهرامیان

1389 پارتی های بچه های تهران کامبوج

1390. فرزند خوانده وحید نیکا آذر

2011 درخشش پنهان احمد معظمی

1390 بزرگ مرد کوچک صادق مرزبان

1390. پنجشنبه آخر ماه علی شاهمرادی

1395 غریبه ها ایزدان فتوحی

1396 آنام

1395 هشت و نیم دقیقه

1392 سرزمین کهن

2011 پنج کیلومتر تا آسمان

1389 گمشده

1388 خورشیدی پنجم.

1387–1388 نردبان آسمانی

ما چند نفریم

2006 سالهای برفی و بنفش

1384–1385 اولین شب آرامش


بیشتر بخوانید  سرنگونی آقای خانا / فیلم

دیدگاهتان را بنویسید