ماجرای جنجالی از عدم رسیدگی اورژانس تهران به حشایار الوند


دلگرم کننده: صبح روز پنجشنبه 9 اسفندماه که خشایار الوند دچار سکته قلبی شد، خانواده وی برای بررسی وضعیت متوفی با اورژانس تهران تماس گرفتند. کیومرث پوراحمد نویسنده و همکار هشجر الوند مدعی است پس از مدت ها پس از تماس خانواده الوند، آمبولانسی در محل حاضر شد و از آمبولانس به خاطر عدم انجام این کار انتقاد کرد.

روزنامه وطن امروز در این باره نوشت: کیومرث پوراحمد کارگردان سینما در برنامه تشییع پیکر خشایار الوند که مراسم تشییع را کنار گذاشت به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با ادعای اینکه ساعت 6 صبح بعد از تماس تلفنی خانواده الوند 45 دقیقه طول کشید تا آمبولانس به منزل آن مرحوم رسید، به شوخی گفت امثال الوند اینجا خواهند مرد. ادعای پوراحمد مستقیماً به اورژانس تهران ارسال شد.

محمدکرم دارآبادی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با ارائه گزارش اورژانس مربوطه، اظهار داشت: در ساعت 6:02 صبح با اورژانس تهران تماس گرفته شد و آدرس نامفهومی برای اعزام آمبولانس داده شد. «آمبولانس راس ساعت 18:20 در محل بود.
وی با بیان اینکه الوند از همان ابتدا تمام علائم حیاتی خود را از دست داده بود، گفت: پس از رسیدن به محل، بیمار با استفاده از CPR مستقیماً به نزدیکترین بیمارستان منتقل می شود.


بیشتر

صحبت های کیومرث پوراحمد در مراسم خشایار الوند جنجالی شد + فیلم


بیشتر بخوانید  عکس های زیبای شقایق دهگان و همسر و فرزندانش

دیدگاهتان را بنویسید