نامه بهنوس بختیاری به تتلو


نامه بهنوس بختیاری به تتلو

افراد مشهور به دلیل اینکه همیشه در چشم مردم هستند، هر اقدام و حرکتی آنها را خبرساز می کند و این بار بهنوش بهتیاری:

بهنوش بهتیاری بازیگر سینما و تلویزیون پس از حواشی ایجاد شده در روزهای اخیر، این بار متنی حمایت از امیر تطلا خواننده رپ را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

بهنوس بهتیاری:

میدونم که اقای امیر تتال با این همه دلسوز و طرفدار نیازی به حمایت من نداره..خیلی گریه کردم..سریع زنگ زدم به مامان سادات خانم و رفتم پیشش..گفتم مامان اگه بدی دیدی ببخش من

کلمه کلوب تو اون آهنگ منو برد تو یه ورزشی که برام شناخته شده نبود .. این تاثیر عمیق الکی نمیفته .. این آهنگ باید اینقدر صمیمانه بوده باشه .. مخلصانه .. عمیقا گفت که من و طرفداراش باور کن ..حال مرد دل خوبی نداشت پس بگذار هنر در دلش باشد..ترانه های این عشق در دل جوانان ما اجتماعی تر است..این مرد سبک و استایل و شخصیت دیگری دارد که باید فقط به خاطر ناشناخته بودنمون ازش دوری نکنیم.خلاقیت..مثل خودم بودن..شجاع بودن..صادق و شجاع بودن..اینها یه سری خصوصیات هست؟

این روزها خیلی از خوانندگان حتی نامحبوب هم پول در می آورند و فقط شاعران عاشقانه توخالی می خوانند و از تو پول در می آورند. است.. مطالب پرباری دارد و هر روز دعا می کند، دل همه روشن می شود و عشق جاشوا در دلش باز می شود..حالا او مدلی است که جامعه ما از آن خوشش می آید.لعنت به مرد معمولی..اگر از مرده خیلی کتک خوردی..غرور و شخصیت داشته باش..امیرخان خیلی برای توست..مردم بزرگ و رسمی..نام هنرمندان. .دیدم دوستت دارن یعنی هنرمندی و تو کیفت چیزی داری..سیاست نمیخونی..جوونها رو به تمرین و عشق و محبت تشویق میکنی..چه اشکالی داره بهت نده اجازه؟

بیشتر بخوانید  گوش خر ..!!! مدل جدید جراحی گوش

کارآفرین هستی..سرمایه..به موسیقی کانتری نیاز داری..میخوام بهت بگم چرا دوستات نیومدن..و فضای بی معنی؟و صادق پیلن..باید ازش حمایت کنیم..این پست از طرف قلب و از زاویه کاملا انسانی..به خودم ایمان دارم…امیدوارم تاثیر داشته باشه…و سلامت و پیروز باشید جناب تتلوی عزیز.. .. ایعلی

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


دیدگاهتان را بنویسید