راه های افزایش عمر مردان


در این تاپیک به مردان کمک می کنیم تا عمر خود را افزایش دهند. دلگرم کننده باشید

افزایش عمر مردان

راه های افزایش عمر مردان

و کروموزوم فقط حدود یک سوم کروموزوم X است و دارای تعداد بسیار کمتری ژن نسبت به کروموزوم X است. برخی از ژن ها با بیماری هایی مرتبط هستند که مرگ و میر مادام العمر را افزایش می دهند

محققان دانشگاه سوئد دریافته اند که کروموزوم همچنین دارای توانایی طولانی مدت طول عمر و مقاومت در برابر است. سرطان در مردان دارد.

افزایش عمر مردان

محققان دانشگاه سوئد پس از بررسی وضعیت سلامت 1153 فرد مسن دریافتند افرادی که قسمت اول کروموزوم خود را از دست داده اند به طور متوسط ​​5.5 سال زودتر از سایرین می میرند.

همچنین در اروپا، زنان به طور متوسط ​​7.5 سال بیشتر از مردان عمر می کنند. اما دلیل آن هنوز مشخص نیست.

در این مطالعه، تخمین زده شد که تعداد سلول‌های خونی که کروموزوم I را به دلیل افزایش سن از دست داده‌اند، برای همه افراد بین 70 تا 84 عدد است.

افزایش عمر مردان

تعداد این سلول های خونی با افزایش خطر مرگ در 637 مرد به دلیل سرطان خون و 132 نفر از آنها به دلیل سایر بیماری ها مرتبط است. زنان کروموزوم I ندارند، اما دو کروموزوم X دارند.

به گفته محققان، برخلاف تصور بسیاری از مردم، کروموزوم ها نه تنها حاوی ژن های مرتبط با جنسیت و تولید مثل هستند، بلکه نقش بسیار مهمی در پیشگیری از تومورهای سرطانی دارند.

افزایش عمر مردان

از دست دادن کروموزوم I خون با انواع مختلف سرطان از جمله سرطان های خارج از سیستم گردش خون بدن مرتبط است. محققان بر این باورند که دلیل آن در توانایی کروموزوم ها برای فعال کردن کنترل ایمنی سلول های خون است.

بیشتر بخوانید  ۶ مزیت شگفت انگیز روغن هسته انگور برای سلامت مو

به عبارت دیگر، سلول‌های خونی که از ژن‌های روی این کروموزوم استفاده می‌کنند، می‌توانند سلول‌های تشکیل‌دهنده تومور را شناسایی و از بین ببرند و در نتیجه از بروز سرطان در بدن باشد.


دیدگاهتان را بنویسید