حجت اشرف زاده | مخاطبان هم اکنون به خورشید برای نفر اول موسیقی 97 رای می دهند



برنامه تالار هورشید با حضور حجه اشرف زاده


برنامه اکنون خورشید است در حال دویدن رضا رشیدپور در روزهای آخر نظرسنجی بازی کنید بین شکل های بالا از بخش های مختلف ورزش، موسیقی و هنر شروع می کند و با شخصیت های برتر در این زمینه ها گفتگو می کند. تشویق شوند.


اکنون کی خورشید به عنوان چهره برتر موسیقی معرفی شده است؟

هنرمندان زیادی در عرصه موسیقی وجود دارند و طرفداران زیادی دارند اما برنامه اکنون خورشید در نظرسنجی است. برخی از چهره های برتر دنیای موسیقی برای انتخاب بالای موسیقی سال 97 به رای بگذارید.


حجت اشرف زاده خواننده کشورمان حالا خورشید است


حجت اشرف زاده |  مخاطبان هم اکنون به خورشید برای نفر اول موسیقی 97 رای می دهند

حجت اشرف زاده خواننده پاپ کشورمان در این نظرسنجی با رای گیری هم اکنون به عنوان یک چهره برتر موسیقی در سال 1997 انتخاب شد مهمان رضا رشیدپور نیز در برنامه تالار هورشید و در این برنامه حضور دارد او از علاقه زیادش به خوانندگی و علاقه خاصش به همجون شجریان گفت وی دلیل حضور پررنگ خود در برنامه های تلویزیونی را علاقه به مردم و کتابخوانی برای آنها عنوان کرد.


حجت اشرف زاده او یکی از محبوب ترین خوانندگان پاپ است که از کودکی به همراه پدرش به موسیقی پرداخته و بعدها با اساتیدی در این زمینه از جمله محمدرضا شجریان و پرویز مسقطیان او آهنگ های محبوب دنیای موسیقی را آموخت و نواخت.


حجت اشرف زاده |  مخاطبان هم اکنون به خورشید برای نفر اول موسیقی 97 رای می دهند


از معروف ترین آهنگ های حیات اشرف زاده می توان به بی هوشی تو، دوستم دری، خاتون، ماه و ماهی، شرح پریشانی، شبنم دریا، دوباره ایران، ایران جان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  تصاویر سریال لادن طباطبایی 2


بیشتر بخوانید:

تبریک طنز حمید فره نژاد به مناسبت روز مادر + فیلم

پیام صابری همسر زیبه بروفه درگذشت + علت مرگ و تصاویر


دیدگاهتان را بنویسید