فیلم لخت مونا حیدری (+18) | ماجرای فیلم قتل غزل


فیلم برهنه مونه حیدری (+18) | داستان آهنگ قتل غزال اینستاگرام بدون سانسور مونا حیدری اهواز در ادامه مطلب.

اتفاقی که روز شنبه 18 بهمن ماه رخ داد و طی آن مرد جوانی به نام سجاد همسر 17 ساله خود بهنام مونا را که همه او را به غزل می شناختند، کشت.

قتل تنها بخش تکان دهنده جنایت نبود. چرا که فیلمی از سر قاتل که توسط قاتل نشان داده شده بود در شبکه های اجتماعی منتشر شد و این فیلم افکار عمومی را به زخمی شدید تبدیل کرد و مواجهه با قاتل به درخواست عمومی تبدیل شد. اگرچه پلیس اعلام کرد قاتل و برادرش ساعاتی پس از وقوع جنایت به عنوان همدست دستگیر شدند، اما در پی شایعاتی مبنی بر عدم شکایت خانواده مقتول از قاتل، مجازات شدید عامل جنایت به مطالبه عمومی تبدیل شد. تا جایی که بسیاری از مردم و کاربران در شبکه های اجتماعی از قوه قضائیه خواستار مجازات افساد فی الارض (اعدام) شدند.

این صفحه را از طریق دکمه واتس اپ برای دوستان خود ارسال کنید

حال با گذشت چند روز از این ماجرا، مادر سجاد در زندگی پسر و عروسش و انگیزه سجاد از کشتن همسرش به فارس گفت. او می گوید: «غزال حدود چهار ماه پیش خانه را ترک کرد. مثل همیشه به دیدار خانواده یا دوستان پدرش می رود. اما آن روز به خانه برنگشت. در مورد نئوهیپی ها و گرم شدن زمین آنها به شما می گویم. اونجا هم نرفت. به دوستان و آشنایان و هرکسی که فکر می کردیم غزال ممکن است به آنجا رفته باشد گفتیم اما خبری از او نبود. تا اینکه یک هفته بعد به دوستانش اطلاع داد که در ترکیه است. تمام اطلاعاتی که از غزال می گرفتیم از طریق دوستانش می گرفتیم و هر بار که خبر می رسید پسرم می میرد و زنده می شد. سعی کردیم کسی متوجه این موضوع نشود، اما با ناپدید شدن غزل، اطرافیان بیشتر و بیشتر کنجکاو شدند که عروس خانواده کجاست و چرا او را نمی شناسند.

بیشتر بخوانید  ترافیک سنگین در آزادراه تهران- شمال

مادر قاتل مدعی است ازدواج پسرش با غزل خشونت آمیز نبوده است. «ما هم از او غافل نشدیم. برای دو پسرم شب عروسی داشتیم. خانه ما بزرگ است، 2 واحد بالای خانه ساختیم. «یکی برای سجاد و دیگری برای پسرم.

این زن که باور نمی کند عروسش به دست پسرش کشته شده است، سراغ اصل مطلب می رود. انگیزه ای که باعث شد سجاد تصمیم به قتل غزال بگیرد: «طبق گفته های غزال به دوستانش، وی از طریق اینستاگرام با فردی اهل سوریه آشنا شده است. این مرد به غزال علاقه زیادی نشان می دهد و او را ارادت می کند تا اینکه غزال جان خود را برای این مرد رها کرد. دوستانش ما را در جریان همه جزئیات قرار دادند. پسرم هر روز بیشتر کنترلش را از دست می داد و نمی توانست اعصابش را کنترل کند. مخصوصاً که بازاری بود و اطرافیان چپ و راست، غیرت و مردانگی او را بیدار کردند. ما را مستقیم و غیرمستقیم در محله و خیابان مورد تمسخر قرار می دادند و در این مورد بحث می کردیم. «همسایه ها کاملاً از اتفاقات آگاه بودند، اما به جای دلداری دادن من، پسرم را تحریک کردند.

غزال حدود 4 ماه در ترکیه زندگی کرد. ظاهرا مرد سوری به او خیانت کرده و تمام طلاها و پول هایش را دزدیده است. سرانجام پدرش به دنبال او رفت.

1 دیدگاه دربارهٔ «فیلم لخت مونا حیدری (+18) | ماجرای فیلم قتل غزل;

دیدگاهتان را بنویسید