ساخت دارو و قرص برای بیماران دیابتی


در واقع در این بیماری بدن بیمار انسولین تولید نمی کند.دیابت نوع 1یا اینکه انسولین در بدن قادر به انجام وظایف خود به درستی نیست (دیابت نوع 2).

انسولین هورمونی است که توسط سلول‌های بتا در لوزالمعده ترشح می‌شود و قادر است گلوکز را از خون گرفته و قند مورد نیاز برای متابولیسم را به سلول‌ها برساند و در نتیجه انرژی لازم را برای سلول‌ها فراهم کند.

اگر قند خون نتواند وارد سلول ها شود، قند خون افزایش می یابد. در نتیجه، وظیفه اصلی انسولین کاهش قند خون است. دیابت انواع مختلفی نیز دارد. دیابت نوع 1، دیابت نوع 2، دیابت بارداری من دیابت علل مختلفی دارد.

ساخت چندین دارو برای دیابتی ها

ساخت چندین دارو برای دیابتی ها

شرکت دارویی و بیولوژیکی AstraZeneca مستقر در لندن اخیراً مجاز به ساخت قرص دو دارویی جدید خود شد. دیابتی تصحیح شد، به دست آورد.

در 30 اکتبر، این شرکت اعلام کرد که داروی Xigduo KSR توسط سازمان غذا و دارو مجوز گرفته است.

ساخت چندین دارو برای دیابتی ها

Xigduo CRS حاوی داپاگلیفلوزین است که اخیراً توسط همین شرکت برای درمان ساخته شده و دارای مجوز است، علاوه بر متفورمین، دارویی برای درمان درمان دیابت نوع 2 در بزرگسالان

داپاگلیفلوزین از جذب گلوکز در کلیه ها جلوگیری می کند و قند را از طریق ادرار از بدن خارج می کند. مصرف همزمان این دارو با متفورمین که باعث کاهش تولید گلوکز می شود، Xigduo KSR را به یک داروی موثر برای کاهش قند خون در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 او انجام داد.

ساخت چندین دارو برای دیابتی ها

Xigduo KSR اولین قرص ترکیبی است که یک بار در روز مصرف می شود و حاوی یکی از داروهای تایید شده توسط خانواده SGLT2 (یعنی داپاگلیفلوزین) و متفورمین در ایالات متحده است. این دارو اخیرا در استرالیا نیز تایید شده است.

بیشتر بخوانید  علائم تغییر رنگ مدفوع چیست؟

ساخت چندین دارو برای دیابتی ها

گزینه های جدید برای درمان دیابت نوع 2

تایید قرص Xigduo KSR، به صورت خوراکی و یک بار در روز، یک گزینه جدید برای پزشکان و افراد مبتلا به دیابت این نوع 2 را معرفی می کند و از یک درمان و رویکرد مدیریت خاص بیماری پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، اختراع این داروی ترکیبی گواهی بر تعهد AstraZeneca به تولید و توسعه گزینه های درمانی جدید برای بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 است.

منبع: دیابت ملیتوس


دیدگاهتان را بنویسید