راه حل های طلایی برای آب شدن معده در کمترین زمان


راز کاهش معده

چاقی شکمی یکی از مشکلاتی است که بسیاری از زنان و مردان در سنین مختلف از آن شکایت دارند و به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل هستند. معده را آب کنید این یک کار ساده است، فقط باید نکات را رعایت کنید.

چربی شکم نوع خاصی از چربی است که در اطراف معده جمع می شود و افراد را چاق به نظر می رساند. برای از دست دادن این چربی ها باید رژیم غذایی خود را تغییر دهید و مدتی را به ورزش روزانه اختصاص دهید.

برنامه ای برای کم آبی سریع معده

1. سعی نکنید عضلات شکم را برای آب شدن معده جدا کنید

چربی شکم را نمی توان مانند سایر چربی های بدن کاهش داد. چربی بدن باید با ترکیب رژیم غذایی و ورزش با تمام قسمت های بدن که چربی در آن ذخیره می شود، آب شود.

2. برای آب شدن شکم خود گرسنه نباشید

بسیاری از افرادی که به دنبال راه هایی برای کاهش وزن هستند سعی می کنند غذا نخورند. این اشتباه است و مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد. با تغذیه مناسب، غذا می خورید، اما به اندازه کافی. زنان نباید کمتر از 1500 کالری در روز مصرف کنند در حالی که مردان نباید کمتر از 1700 کالری در روز مصرف کنند.

هرگز صبحانه را فراموش نکنید و در آن غذای سالم بخورید.

3. برای کاهش وزن روی رژیم غذایی و ورزش تمرکز کنید


اگر می خواهید شکمتان کوچک شودباید رژیم غذایی تجویز شده توسط پزشک را مو به مو رعایت کنید و ورزش همراه با رژیم را فراموش نکنید.

اگرچه اینها بخش های ضروری معادله هستند، اما خواب و استرس نقش مهمی در کاهش چربی شکم دارند. خواب کم و استرس زیاد به بدن می‌گوید که هورمون کورتیزول ترشح کند که باعث حفظ چربی می‌شود.


برای کاهش وزن چه بخوریم

با ورزش معده خود را حل کنید

4. برای کاهش وزن از غذاهای پاک کننده یا مایع خودداری کنید

پاکسازی معمولا زمانی برای کاهش وزن موثر است که با یک رژیم غذایی سالم ترکیب شود، در حالی که رژیم مایعات مواد مغذی مورد نیاز برای کاهش وزن را در اختیار شما قرار نمی دهد. عادات غذایی خود را با محصولات تازه مانند پروتئین های کم چرب و غلات کامل جایگزین کنید.

5. پروتئین بیشتری بخورید تا معده تان آب شود

در حالت ایده آل، همه پروتئین ها باید کم چرب باشند، مانند سفیده تخم مرغ، ماهی، مرغ و گوشت قرمز بدون چربی. بدن برای هضم آن و عضله سازی به انرژی بیشتری نیاز دارد.

بیشتر بخوانید  آنچه باید همه درباره آلرژی بدانند!

عضله سازی به شما کمک می کند چربی بسوزانید. متابولیسم را افزایش می دهند. این را هنگام برنامه ریزی برنامه ورزشی خود در نظر داشته باشید.

6. به یاد داشته باشید که همه چربی ها یکسان نیستند

چربی هایی که در اطراف اندام ها ذخیره می شود، چربی شکم نامیده می شود و خطر ابتلا به دیابت، بیماری های قلبی و سرطان را افزایش می دهد. بنابراین لازم است این چربی ها ذوب شوند.

اما به یاد داشته باشید که همه چربی ها یکسان نیستند و چربی روی شکم مانند ران ها، بازوها و … چربی آب نمی شود.

7. غذاهای متنوع بخورید تا معده شما آب شود

شاید گفتن بله عجیب باشد کاهش وزن شکم باید غذاهای متنوع بخورید. این به معنای جایگزینی غذای سالم با غذای ناسالم است. به عنوان مثال نان سفید، پاستا، گوشت چرب و شکر را با میوه و سبزیجات جایگزین کنید. بشقاب می تواند پرتر از قبل باشد، 1/2 تا 2/3 سبزیجات را شامل شود.

8. برای کاهش وزن لبنیات کم چرب بخورید

چربی های موجود در لبنیات شما را از رسیدن به هدفتان باز می دارد معده را آب کنید بفرمایید به همین دلیل بهتر است از لبنیات کم چرب استفاده کنید. ماست یونانی غنی از پروتئین، شیر بدون چربی و حتی پنیر کم چرب می تواند باعث احساس سیری و کاهش کلسترول شود، هورمونی که ذخیره چربی را افزایش می دهد.


چگونه در معده وزن کم کنیم

آب کردن معده با رژیم غذایی

9. دانه های فرآوری شده را با تمام دانه ها جایگزین کنید

نان گندم، آرد جو، بلغور جو، سیب، موز، کتان و برنج وحشی بخورید. این منابع فیبر به هضم غذا کمک می کند، سیستم را تخلیه می کند و به کاهش چربی کمک می کند.

10. چربی شکم سالم را انتخاب کنید

سعی کنید در چند هفته آینده همه چربی ها را با چربی های اشباع جایگزین کنید. این پماد در آجیل، زیتون، روغن زیتون، بذر کتان و آووکادو یافت می شود. میان وعده ای را انتخاب کنید که سرشار از غلات کامل، پروتئین و چربی های اشباع شده باشد.

به عنوان مثال، پروتئین با ماست یونانی، کره بادام و بلغور جو دوسر یا یک تکه نان گندم کامل که با کره بادام زمینی پوشانده شده است، شما را سیر می کند و مواد مغذی مورد نیازتان را تامین می کند.

11. یک ورزش جدی برای آب کردن شکم خود انتخاب کنید

وقتی صحبت از سوزاندن چربی بدن می شود، همه حرکات یکسان نیستند. 2 هفته بعد، ورزش های با شدت بالا مانند دویدن، شنا، دوچرخه سواری در جاده، قایقرانی را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید  هنگام برق گرفتگی چه اتفاقاتی در بدن رخ می دهد ؟

در 2 هفته آینده 6 بار ورزش کنید. این تمرین سه بار در هفته و یک روز در میان انجام می شود. با (1.8 تا 2.3 کیلوگرم) شروع کنید و اگر مناسب شماست وزن را به 3.2 برسانید.

همیشه با ورزش عضلات خود را خم کنید. کمر خود را خم نکنید، تمرینات شکم به ساخت عضلات شکم کمک می کند. وزنه را هر بار حداقل 30 دقیقه بلند کنید. با تمرینات ساده و شناخته شده مانند وزنه برداری، فشار بازو و غیره شروع کنید.

سه ست 8 تا 10 تمرینی انجام دهید. برای رفع خستگی باید از وزن کافی استفاده کنید و بعد از هر 3 ست تمرین باید استراحت کنید.

12. ورزش با شدت بالا در مدت زمان کوتاه

یعنی از این عمل به مدت 30 ثانیه تا 1 دقیقه در طول یک جلسه تمرین هوازی استفاده کنید. بین این دو زمان 2 تا 4 دقیقه به خود فرصت دهید. فراموش نکنید که به مدت 5 دقیقه بدن خود را گرم کنید و در جایی که تعادل زیادی در تمرین دارید، استراحت کنید.

حتی پیاده روی را می توان به عنوان یک ورزش تنظیم کرد. هر هفته گام های کوتاه تری با سرعت بالاتر و شدت متوسط ​​بردارید. این تمرین 3 تا 5 برابر بیشتر چربی های شکم را می سوزاند.

بعد از 2 هفته چربی شکم خود را بسوزانیدمی توانید زمان تمرین را به 20 دقیقه کاهش دهید و سرعت را افزایش دهید تا به همان فواید برسید.

حداقل 30 دقیقه ورزش هوازی انجام دهید: معمولاً کربوهیدرات می سوزانید تا زمانی که به مرز 20 دقیقه برسید و شروع به کاهش ذخیره چربی کنید. بعد از 2 هفته شدت تمرین را به 45 دقیقه و 5 بار در هفته افزایش دهید.

پیلاتس تا حد زیادی از ضربه زیاد، توان خروجی بالا و بارگذاری سنگین عضلانی و اسکلتی جلوگیری می کند. ساختن این عضلات از طریق تمرینات خاص، علاوه بر وزنه زدن، به شما کمک می کند هر هفته چربی بیشتری بسوزانید.


چگونه شکم خود را آب کنیم

چگونه یک شکم بزرگ را از دست بدهیم

13. یوگا را با تمرینات قدرتی ترکیب کنید

نظارت بر رژیم غذایی و ورزش منظم به شما کمک می کند تمام چربی های بدن از جمله چربی شکم خود را آب کنید. در حالی که با افزایش زمان بیش از دو هفته کاهش وزن را به حداکثر می‌رسانید، بهتر است برنامه‌ای تدوین کنید که در درازمدت پایدار باشد تا به حفظ وزن کمک کند.

بیشتر بخوانید  سندرم تونل کارپال چیست؟

همچنین استخوان ها و ماهیچه های خود را تقویت کرده و خطر بیماری قلبی و دیابت را کاهش می دهید. اگر باز هم ورزش نمی کنید، به تدریج ۱۵۰ دقیقه فعالیت هوازی با شدت متوسط ​​و دو یا چند روز فعالیت مقاومتی برای تقویت عضلات در هفته شروع کنید.

بسته به تعداد و نوع تمرینات رژیم غذایی خود، پس از تمرین قدرتی حدود 20 تا 50 دقیقه برنامه ریزی کنید.

اگر با تمرینات قدرتی آشنایی ندارید، در مشورت با مربی شخصی یا مشاور بدنی تردید نکنید. یادگیری فرم صحیح و داشتن نکاتی برای توسعه برنامه ضروری است. برای تقویت عضلات، وزنه برداری، ژیمناستیک، اسکات، ایروبیک انجام دهید.

14. کالری چربی شکم را کاهش دهید

به چربی شکم خود را آب کنیدشما باید کالری کمتری مصرف کنید. به تدریج 0.453592 کیلوگرم در هفته را کاهش دهید. اگر می خواهید وزن کم کنید، باید دریابید که آیا می توانید کالری کافی برای این کار بسوزانید یا خیر.

برای داشتن انرژی کافی برای حفظ قلب، مغز و اندام ها، زنان به حداقل 1200 کالری در روز نیاز دارند، در حالی که مردان باید کمتر از 1500 کالری مصرف کنند.

15. پیاده روی قبل از صبحانه را فراموش نکنید

تحقیقات اخیر نشان داده است که قرار گرفتن در معرض نور خورشید بین ساعت 8 صبح تا ظهر خطر افزایش وزن را بدون توجه به سطح فعالیت، کالری دریافتی یا سن کاهش می دهد.

محققان معتقدند نور صبحگاهی باعث افزایش متابولیسم و ​​کنترل ژن های چربی می شود. سوزاندن کالری قبل از غذا به معنای تمرین گرسنگی است.

16. برای آب کردن چربی های شکم، میوه قرمز بخورید

هندوانه، انگور قرمز و سایر میوه های قرمز دارای سطوح بالاتری از مواد مغذی به نام فلاونوئیدها، به ویژه آنتوسیانین ها هستند، ترکیباتی که رنگ میوه قرمز را به وجود می آورد، که عملکرد ژن های ذخیره چربی را کند می کند. در واقع، میوه های قرمز رنگ، مانند آلو، حاوی ترکیبات فنلی هستند که نشان داده شده است که بیان ژن چربی را تعدیل می کند.

17. راه های کاهش چربی شکم: آب مرکبات بنوشید

قبل از خواب لیمو، پرتقال، گریپ فروت بخورید. آب مرکبات سرشار از آنتی اکسیدان است و ماده موجود در پوست میوه باعث تحریک کار آنزیم های کبدی و دفع سموم از بدن می شود.


دیدگاهتان را بنویسید