حذف عزیزی هادم بهترین اتفاق ممکن بود!



به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، علی اصغر مدیر روستای آقای گل فوتبالیست سابق کشورمان نیز با انتشار اخباری مبنی بر برکناری رئیس فدراسیون فوتبال به صحبت درباره ورزش پرداخت. این گفتگو را بخوانید:

هیئت مدیره نیز جایگزین رئیس اتحادیه شد
بله و این بهترین اتفاق ممکن بود و نشان داد که اعضای هیات مدیره FS ترسی از روند قانونی ندارند و قطعا چنین اقدامی به نفع فوتبال ایران خواهد بود.

فکر میکنی چرا این اتفاق افتاد؟
کاملاً مشخص بود که فوتبال ما راهش را گم می کند و منحرف می شود. ما افرادی را در اوج داشتیم که کار مدیریتی بزرگ را بلد نبودند و متاسفانه صعود به جام جهانی باعث شد بسیاری از نقاط ضعف خود را پنهان کرده و پشت تیم فوتبال کشورمان پنهان شویم. به نظر من هیچ کاری برای ساختار و ایجاد شرایط برای پیشرفت حرفه ای انجام نداده ایم.

و حالا که میرشاد مجیدی رئیس فدراسیون فوتبال شده است
به نظر من این کار سختی است و در این مناسبت کوچک باید شرایط را برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و همچنین دو بازی تیم ملی فراهم کند. حرف من این است که اجازه ندهیم پارتی بازی ها و رفقا در انجمن فوتبال نفوذ کنند که نتیجه آن چیزی است که ما دیده ایم و امیدوارم کسانی که فوتبال را خوب می شناسند و تحصیل کرده و علاقه مند به این رشته هستند وارد فوتبال شوند. عرصه انتخابات فدرال مردمی باشید..خوشحالم که با تغییر رئیس فدراسیون فدرال اکنون میتوانیم فدراسیون فوتبال را بصورت حرفه ای تر به دست فوتبالیست ها بسپاریم و به آینده امیدوار باشیم.

بیشتر بخوانید  لابی سنگین رستم قاسمی برای ساختمان بهشت

دیدگاهتان را بنویسید