احتمال وقوع سیل و بارندگی شدید در استان قزوین



بارش شدید باران و سیل از 21 تا 23 فروردین در استان قزوین

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین او اخطار داد: ” احتمال بارش باران «و سیل از یکشنبه ۱۳ فروردین تا سه شنبه ۱۳ فروردین خواهد بود.

کودرت الله مهدیخانی مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین در گفت و گو با اعلام این خبر گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از ابتدای روز یکشنبه 13 فروردین ماه بارندگی در استان فعال است و بارش ها تا پایان روز سه شنبه ادامه دارد. ، 4 آوریل. . »

مدیر کل مدیریت بحران استانداری افزود: با پیش بینی بارندگی های شدید، وقوع سیلاب، طغیان و طغیان رودخانه ها امکان پذیر است.

وی ادامه داد: هشدارهای لازم برای آمادگی دستگاه ها برای رفع حوادث احتمالی داده شده است. به همین دلیل از تمامی هموطنان و مسافران، روستائیان و عشایر درخواست می‌شود که در حاشیه رودخانه‌ها، حاشیه رودخانه و همچنین در دامنه سیلابی‌ها اقامت کنند.» بویژه در 13 فروردین ماه روز طبیعت پرهیز شود.

مهدیکانی افزود: سیل به طور ناگهانی و غیرمنتظره رخ می دهد و فرصت واکنش را از مردم سلب می کند، همانطور که در حوادث تلخ اخیر شاهد بودیم که تعدادی از هموطنانمان کشته شدند.

مهدیخانی ادامه داد: پیش بینی بارندگی شدید، سیلاب، طغیان و طغیان رودخانه ها را به دنبال خواهد داشت. «دستورالعمل های لازم برای آماده سازی دستگاه ها برای رفع حوادث احتمالی صادر شده است. از عموم مردم به ویژه مسافران، روستائیان و عشایر درخواست می شود از اقامت در مسیل ها، حاشیه رودخانه ها و مناطق کوهپایه ای و سیل خیز خودداری کنند.

بیشتر بخوانید  اولین مهمان شام مهران مدیری در برنامه او نیز حضور داشت


دیدگاهتان را بنویسید