در سال 1380 یک بیمار تاج دار در خوزستان شناسایی شد



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سخنگوی ستاد مرکزی کرونا در خوزستان شب گذشته از شناسایی یک هزار و 380 بیمار جدید خبر داد و گفت: این تعداد نسبت به روز گذشته 538 نفر کاهش یافته است.

دکتر سید محمد علوی صبح پنجشنبه در یک برنامه تلویزیونی گفت: در 24 ساعت گذشته 11 هزار و 96 بیمار عروق کرونر به مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان های استان ارجاع شدند که 88 بیمار در بیمارستان های استان بستری شدند و 48 نفر قبلا کاهش یافته بودند.

سخنگوی ستاد مرکزی کرونا در خوزستان گفت: طی 24 ساعت گذشته 11 نفر از هموطنان عزیزمان بر اثر تاج جان باختند که نسبت به روز گذشته یک نفر کمتر است.

وی افزود: شب گذشته از تعداد بیماران سرپایی، بستری و فوتی در استان کاسته شد که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

علوی با بیان اینکه تعداد بیماران بهبود یافته یک شبه 2 هزار و 346 نفر بوده که نسبت به روز گذشته 318 نفر افزایش داشته است، گفت: از ابتدای فوران تاج 532 هزار و 672 نفر بهبود یافته اند.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون در مراکز تلفیقی افزود: در حال حاضر 84.7 درصد از جمعیت هدف استان یک دوز، 71.8 درصد 2 دوز و 27.6 درصد سه دوز واکسن دریافت کردند.

علوی در خصوص رعایت نکردن اصول بهداشتی در پروازهای مسافربری گفت: انتظار داریم مسافران در هنگام صدور بلیط هواپیما واکسینه شده و از بیمار نبودن خود اطمینان حاصل کنند، همچنین هنگام سوار شدن به هواپیما، برگه واکسیناسیون نیز دیده شود. مراحل انجام نمی شود. .

بیشتر بخوانید  توزیع واکسن اسپایکوژن در مراکز واکسیناسیون از هفته آینده -

در حال حاضر هفت شهر خوزستان قرمز، هشت شهر نارنجی و 12 شهر در تاج زرد قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید