علائمی که نشان دهنده اختلالات روانی و درد است


اگر روحتان درد می کند، ادامه دهید!

لازم به ذکر است که بیماری روانی با بیماری روانی متفاوت است.

دکتر احمد جلیلی، رئیس انجمن روانپزشکان ایران می گوید: «در روانپزشکی چیزی به نام بیماری روانی وجود ندارد و این علم به طور کلی به روان می پردازد، در واقع به روان، فعالیت مغز گفته می شود؛ درست مانند فعالیت چشم. .. اساساً اشتباه است. اشتباه گرفتن سؤال روح با سؤال روانپزشکی رایج است.

افسردگی و راه های غلبه بر آن

همانطور که بدن ما بیمار می شود و نیاز به درمان دارد، روح ما نیز بیمار می شود. متأسفانه ما آنقدر اهمیت نمی دهیم که سرماخوردگی بزرگ ترین بیماری های روح ما را درمان می کند، در حالی که بیماری های روانی کشنده تر هستند و سرنوشت ما را موثرتر نابود می کنند، یک روح سالم می تواند بدن بیمار را درمان کند، اما یک فرد سالم نمی تواند. یک روح بیمار را از بیماری نجات دهید باید برای سلامتی روح خود تدابیری اتخاذ کنیم تا دیر نشده و دوران جوانی به پایان نرسد.

لازم به ذکر است که بیماری روانی با بیماری روانی متفاوت است. دکتر احمد جلیلی، رئیس انجمن روانپزشکان ایران می گوید: «در روانپزشکی چیزی به نام بیماری روانی وجود ندارد و این علم به طور کلی به روان می پردازد، در واقع به روان، فعالیت مغز گفته می شود؛ درست مانند فعالیت چشم. .. اساساً اشتباه است. معمولاً مشکل روح را با مشکل روانپزشکی اشتباه می گیرند و از اصطلاحات بیماری روانی استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید  راه های افزایش یادگیری ریاضی


 درد عاطفی چیست؟

بیماری های روانی همان عادات و ملکه های روح هستند که ناشی از تکرار گناهان است. حسادت، تکبر، ریا، ریا از مصادیق بیماری روانی است. بیماری روانی با گناهان ارتباط متقابل دارد. اولاً اصرار بر گناه باعث بیماری روانی می شود. من. بیماری روانی باعث گناهان بیشتر می شود، هیچ کس به اندازه یک حسود غیبت نمی کند و تهمت بیشتر توسط کسی که مشکوک است تکرار می شود.
درد بیماری روانی بسیار بیشتر از درد جسمی است.

در اثر غیبت احساسات منفی و نفرت شکل می گیرد با ظهور نفرت از موفقیت یکدیگر ناراضی می شویم و حسادت کلید می شود حسادتی که به وجود آمد در غیبت به اوج خود می رسد.
ما در اثر شک تهمت می زنیم وقتی تهمت تکرار می شود شک ما تشدید می شود.
توکل به خدا و پرستش مادیات، ناتوانی و ضعف مالی ما را بیش از حد بزرگ و مهم می کند. با مشاهده نقاط ضعف خود حقیر می شویم و با احساس حقارت مرتکب هزاران گناه می شویم. .

تشخیص بیماری روانی

اگر کسی مرخصی بگیرد نمی توان گفت مریض است، اما مریض فردی است که مدام غیبت می کند، خود را ضعیف و متواضع می بیند و دیگران را بزرگ و مهم می بیند، پس به دنبال دلیلی برای آرامش می گردد. . ثابت شده است که کسی که خیلی جثه نیست، اما ظاهر عالی دارد، آرام می شود.

باید بخوانید:

غیبت

وقتی دروغ می‌گوییم، هنوز نمی‌توانیم مطمئن باشیم که بیمار هستیم یا نه، اما اگر به دروغ گفتن عادت کنیم، قطعاً بیمار هستیم. دروغگو جرأت ندارد. او دیگران را خیلی بزرگ و مهم می بیند. خوب برای خوشایند دیگران و نظر دادن.مثبتا مجبورند به خودشان دروغ بگویند.
خداوند در قرآن از بیماری روانی به بیماری قلبی تعبیر کرده است، شاید به این دلیل که آن بیماری ها احساسات ما را آزار می دهد و بیمار می کند. «در دلهایشان بیماری است و خدا از آنها راضی است. : در دلهایشان بیماری است; این گونه خداوند بیماری آنان را بزرگ می کند و برای آنان عذاب دردناکی است، زیرا به سبب آنچه انکار می کنند، این آیه ما را با یکی از قوانین عمومی دنیا آشنا کرده است. سپس چون دیگر قوانین جهان به خواست خدا وضع می شود، آن را به خدا نسبت می دهد. این
قانون می گوید: “هر بیماری (تا زمانی که درمان نشود) مانند هر موجود زنده ای رشد می کند.
در تفسیر آیه آمده است: «همانطور که بیماری به مراکز اصلی بدن یا قلب سرایت می کند، قانون تکامل که قانون کلی خداوند در جهان است، آن را اصلاح و بزرگ می کند; زیرا هر موجودی حق دارد در محیط خود زندگی و رشد کند و عنایت خداوند به همه یکسان است» (هوا از قرآن، سید محمود طالقانی، ج 1، ص 72).

بیشتر بخوانید  افسردگی ورابطه آن با خیانت به همسر


علائم درد عاطفی

درد روح

درد بیماری روانی بسیار بیشتر از درد جسمی است.
علاج آن ترک گناه است چاهی که آب از آن بیرون نمی آید بعد از مدتی خشک می شود نشان نده حداقل بیماریش پیشرفت نمی کند.

درمان بیماری قلبی

علم روانشناسی می تواند تا حدودی به درمان بیماری های روانی کمک کند. تعبیر این علم روانشناسی ممکن است نتیجه مخالفت برخی از دانشمندان غربی با مسئله روح باشد. روانشناس علل حسادت بیمار، منبع احساس حقارت او را بررسی می کند تا با ریشه کن کردن بیماری به درمان آن کمک کند. می تواند مشکلات روحی انسان را به خوبی حل کند.

یکی دیگر از راه های درمان گناه خروج از چاه است، چاهی که آب نمی کشد بعد از مدتی خشک می شود، اگر خود را نشان نداد لااقل بیماری پیشرفت نمی کند.
اما مؤثرترین راه درمان توبه است، توبه مانند آتشی است که زخم لاعلاج را می سوزاند، باید آرام آرام سوزانده شود.

اگر بتوانیم توبه لازم برای توبه را با آموختن بسیار در مورد آخرت و اندیشیدن به مرگ و اندیشیدن به امکانات زندگی به دست آوریم، این توبه و اندوه سوزان آن شفای بیماری قلبی ما خواهد بود، او با گرمی گناهان را در خود ذوب می کند. .


دیدگاهتان را بنویسید