فعلا به رودخانه زاینده نزدیک نشوید



مسافران از استقرار در سواحل زاینده رود خودداری می کنند

از ابتدای سال 98 تاکنون به طور میانگین 250 مورد آتش سوزی گزارش شده و تعداد چادرهای مسافربری از 11 تا 14 فروردین امسال 53 درصد افزایش داشته است. تشویق شوند.


اعلام حریق برای مردم اصفهان: فعلا به رودخانه زاینده نزدیک نشوید


مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان وی تصریح کرد: آتش نشانان در ماه های پایانی سال 97 کلاس های آموزشی و فیلمبرداری انیمیشن و مستند یگان پیشگیری را در پانسیون ها، مدارس و محلات برگزار کردند.

وی افزود: واحد آموزشی سازمان آتش نشانی به مدارس اعزام شد و در بازرسی از لوله های بخاری و اتصالات گاز نحوه اطفای حریق کارکنان مدرسه را فرا گرفت که باعث شد. کاهش تصادفات اوایل سال تعطیل بود.

گلابی تصریح کرد: در نوروز 98 آتش نشانی شامل 150 نفر در محل اقامت مسافر اسکان داده شدند. باغ فدک و محله هایی که مسافران برای جلوگیری از مسمومیت یا آتش بر اساس آموزش های انجام شده در نوروز امسال 958 پیک نیک یا اجاق گاز از چادر خارج شد که نسبت به سال گذشته 48 درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در روزهای گذشته با توجه به بارندگی های اخیر در استان 8 تیم غواصی مستقر و 34 غواص در حاشیه رودخانه داشتیم. ساحل رودخانه به سرعت تخلیه شد.


گلابی وی در پایان گفت: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کل کشور بارش باران در استان اصفهان نیروهای آتش نشانی شبانه روز در رودخانه گشت زنی می کنند و به همشهریان و مسافران توصیه می کنیم تا زمان قطع بارندگی به هیچ عنوان در حاشیه رودخانه زاینده نمانند.

بیشتر بخوانید  گران ترین سنجاق سینه جهان در مجموعه ملکه الیزابت!


بیشتر بخوانید:

سد مراکش لرستان سد ماروک تا 3 ساعت دیگر سرریز می شود

ارسال محموله های بشردوستانه از ترکیه برای سیل زدگان ایرانی

سیل و تخلیه روستای شعیبییه خوزستان + تصاویر


دیدگاهتان را بنویسید