میوه ای که به چربی سوزی بدن کمک می کند


باید در نظر داشت که برخی از میوه ها سرشار از مواد مغذی هستند که باعث چربی سوزی می شوند و با مواد شیمیایی یا شیرین کننده های مصنوعی شیرین نمی شوند.

چربی برای سوزاندن چربی

وی افزود: نارگیل حاوی اسیدهای چرب است که متابولیسم کبد را تا 30 درصد افزایش می دهد، نارگیل شیرین است و می تواند جایگزین خوبی برای غذاهای ناسالم باشد، بنابراین به کاهش وزن افراد کمک می کند.

دکتر ریسمانچی تصریح کرد: میوه آووکادو نیز از میوه های کاهش وزن محسوب می شود. چربی موجود در آووکادو از جذب چربی در بدن جلوگیری می کند.این میوه چرب و سنگین است. آووکادو را می توان به سالاد نیز اضافه کرد.

آووکادو

میوه ای که به چربی سوزی بدن کمک می کند

وی گفت: هر دوی این میوه ها سرشار از فیبر هستند که به افزایش متابولیسم کمک می کند. همچنین “پکتین” را به رژیم غذایی اضافه می کند. پکتین از جذب چربی توسط سلول ها جلوگیری می کند و به سلول ها در دفع آب کمک می کند.

چربی برای سوزاندن چربی

دکتر Rismanci می گوید: موز سرشار از فیبر است که به کنترل اشتها کمک می کند و به چربی سوزی کمک می کند. فیبرهای غیرقابل هضم مانع از جذب کربوهیدرات در بدن می شوند. این عامل باعث می شود بدن برای تولید انرژی به جای کربوهیدرات از چربی ها استفاده کند.

پتاسیم موجود در موز باعث عضله سازی بدن و سوزاندن چربی می شود. همچنین انار از رسوب چربی در رگ ها جلوگیری می کند و اشتها را کاهش می دهد.

منبع: شمیم

بیشتر بخوانید  علت بالا و پایین بودن C۱- INH


دیدگاهتان را بنویسید