علت ریزش پل کاکرزا در لرستان


چرا پل کاکرزا لرستان خراب شد؟

دلگرم کننده: معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه به تیم بررسی دلایل تخریب پل کاکرزا در استان لرستان محول شد، گفت.

خیرالله خادمی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم ، درباره تخریب پل کاکرزا در سیل اخیر استان لرستان اظهار داشت: در استان لرستان تقریباً تمامی پل های رودخانه کشکان و سیمره بر اثر سیلاب اخیر تخریب شده که بیشتر پل های روستایی بوده است.

وی با بیان اینکه حدود 40 دهنه پل بزرگ بالای 10 متر در این استان تخریب شد، ادامه داد: در استان لرستان شدت خسارت بسیار زیاد است و راه های روستایی برداشته شده است.


علت ریزش پل لرستان کاکرزا

وی با اشاره به اینکه حدود 60 کیلومتر از محور پلدهتر-مامولان-کرم آباد مشکلات جدی دارد و قابل رفع نیست، افزود: برای این تعداد راه باید راه جایگزین ایجاد شود.

مدیرکل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای ترافیکی همچنین با اشاره به تخریب پل کاکرزا گفت: بخشی از این پل که در سال های اخیر ساخته شده بود در اثر سیل تخریب شد.

خادمی گفت: تیمی را برای بررسی دلایل تخریب این پل که حدود دو روز پس از وقوع سیل رخ داده به منطقه اعزام کرده ایم که در صورت انحراف مشاور یا پیمانکار از مقررات طراحی، رفع می شود.

وی با بیان اینکه این پل با نظارت راه و شهرسازی استان لرستان ساخته شده است، تصریح کرد: به نظر می رسد مشاور و پیمانکار از مقررات مربوط به طراحی و ساخت پل عدول کرده اند.


بیشتر بخوانید  لکسوس NKS با دو چهره

دیدگاهتان را بنویسید