روغن ماهی به پیشگیری از بیماری آلزایمر کمک می کند


پیشگیری از بیماری آلزایمر با روغن ماهی برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگر با ما همراه باشید مجله دلگر.

پیشگیری از آلزایمر با روغن ماهی

پیشگیری از آلزایمر با روغن ماهی

ابتدا با این بیماری آشنا می شویم:

بیماری آلزایمر یا دیوانگی آن مرد آلزایمر، یک تخریب پیشرونده بافت مغز است که افراد بالای 65 سال را تحت تاثیر قرار می دهد. این یکی از رایج ترین انواع زوال عقل است. عملکردهای ذهنی مانند حافظه، شناخت و گفتار کاهش می یابد.

پیشگیری از آلزایمر با روغن ماهی

خاص ترین ویژگی و اولین علائم بیماری آلزایمر، اختلال حافظه. اول، حافظه کوتاه مدت از بین می رود. با گذشت زمان، فرد گیج می‌شود، محاسبات ساده غیرممکن می‌شود، فعالیت‌های ساده روزانه دشوار می‌شود و فرد مبهوت و ناامید می‌شود.

این علائم در شب بدتر می شود. بی حوصلگی، فوران خشم، حملات پانیک و بی تفاوتی عمیق رخ می دهد. بیماران گیج می شوند و ممکن است گم شوند و گم شوند.

پیشگیری از آلزایمر با روغن ماهی

مشکلات جسمانی مانند راه رفتن عجیب و از دست دادن هماهنگی به تدریج در حال افزایش است. در واقع، بیماران ممکن است از نظر فیزیکی درمانده باشند و اصلا نتوانند ارتباط برقرار کنند.

پیشگیری از آلزایمر با روغن ماهی

یکی از محبوب ترین غذاهای دنیا دارای خاصیت طبیعی است که قادر به تقویت حافظه و پیشگیری از آن است آلزایمر کارشناسان میزان مصرف را تعیین کرده اند روغن ماهی تنها پس از 6 ماه مصرف می تواند به تقویت حافظه افراد کمک کند.

پیشگیری از آلزایمر با روغن ماهی

مکمل های غنی از اسیدهای چرب امگا 3 ارتباطات قوی بین سلول های عصبی مغز ایجاد می کنند. تحقیقات نشان می دهد که سالمون و ماهی های چرب بهترین منابع امگا 3 هستند.

بیشتر بخوانید  چرا برخی جوانان لرزش دست دارند ؟

کارشناسان بر این باورند که مکمل های غنی از امگا 3 می توانند باعث کاهش سرعت یا حتی بهبود آن شوند بیماری آلزایمر در افراد مسن بروز می کند.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


دیدگاهتان را بنویسید