ترلان پروانه و پژمان جمشیدی در جشنواره فیلم فجر



آنچه دیگران می خوانند:

پروانه ترلانی 18 تیر 1377 در شیراز به دنیا آمد.پروانه ترلانی حواشی زیادی در فضای مجازی وجود دارد. پروانه ترلانی او در رشته گرافیک فارغ التحصیل شد. پروانه ترلانی او از پیمان یمشیدی برای انتشار این عکس تمجید کرد.پروانه ترلانی او از سه سالگی کار خود را با تیزرهای تبلیغاتی آغاز کرد.

ترلان پروانه وارد دنیای بازیگری می شود

پروانه ترلانی

او از دوران کودکی به دلیل ظاهر زیبایش مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. برای اولین بار بعد از 3 سال، زنی در فرودگاه به طور اتفاقی از چهره او خوشش آمد و به مادرش پیشنهاد داد در یک تیزر تبلیغاتی شامپو نقش ترلان را بازی کند و مادرش با علاقه آن را پذیرفت. پس از مدتی جذب برنامه های تمرینی جم شد. جام جم و شبکه یک.

این آغاز ورود ترلان پروانه به صحنه بود. پس از آن در برنامه های آموزشی شبکه یک و جام جم به ایفای نقش پرداخت. او پس از نشان دادن استعدادهای خود به طور جدی وارد عرصه بازیگری و بازیگری شد.

آخرین رویای او اولین فیلمش بود. ترلان پروانه تاکنون بیش از 60 کار تلویزیونی و سینمایی انجام داده است. او در سال 1390 برای بازی در فیلم «آهوی گلوسفید» برنده «پروانه طلایی» به عنوان بهترین بازیگر زن از جشنواره فیلم کودک و نوجوان شد.

بیشتر بخوانید  معاون فنی و زیربنایی و مدیر بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان منطقه آزاد انزلی منصوب شدند

رژیم پروانه ای ترلان

ترلان پروانه: من در وعده های غذایی خود سبزیجات زیادی می خورم و کلم بروکلی یکی از سبزیجات مورد علاقه من است. مخصوصاً وقتی مامان این کلم را می پزد و سس خودش را روی آن می ریزد.

ترلان پروانه: آشپزی را دوست دارم و اگر وقت داشته باشم آشپزی می کنم. اگر وقت پختن داشته باشم بیشتر ماکارونی می پزم چون به آن مسلط هستم و خیلی دوستش دارم.

ترلان پروانه اسپرت

ورزش حرفه ای ما بسکتبال است، من عاشق دوچرخه سواری هستم و اگر فرصتی پیدا کنم و بتوانم دوچرخه سواری کنم، از آن لذت زیادی خواهم برد. اسب سواری نیز یکی از ورزش های مورد علاقه من است.

کلاس های باله را در آب تمام کردم و این ورزش مفرح و زیبا را خیلی دوست دارم اما به دلیل مشغله های فکری نتوانستم آن را ادامه دهم.

ترلان پروانه عمل زیبایی

پروانه ترلانی

برخی ابروهای ترلان پروانه را ناشی از عمل زیبایی عنوان کردند، اما ترلان پروانه در پاسخ به شایعاتی که در مورد جراحی زیبایی چشم وجود دارد، گفت: وی تاکنون هیچ گونه عمل زیبایی انجام نداده و صورتش کاملا طبیعی است که این موضوع در عکاسی دوران کودکی اش کاملا مشهود است. . . “

برای مادرم مهم بود که علاوه بر بازی، کودکی اش را هم از دست ندهد. شاید برایش سخت بود اما همیشه اسباب بازی های مرا با خود به روی صحنه می آورد و با من بازی می کرد تا زیاد سرگرم بزرگترها و دنیایشان پشت دوربین نشوم. مادرم مرا در کلاس های مختلف ثبت نام کرد و علاوه بر بازیگری، هنرهای دیگری را هم بلد هستم، مثلاً پیانو می زنم و ورزش های مختلفی انجام می دهم.

بیشتر بخوانید  نتایج آزمون استخدامی 7 موسسه و سازمان اعلام شد

بیوگرافی ترلان پروانه

پروانه ترلانی ترلان پروانه متولد 18 تیر 1377 در شیراز است. او در رشته گرافیک تحصیل می کند، یک برادر بزرگتر به نام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار است که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.


دیدگاهتان را بنویسید