رامبد جوان و علی ضیا در خندوانه


رامبد جوان او ویدیویی تبلیغاتی از رژیم لاغری در اینستاگرامش منتشر کرد که به افزایش قیمت های اخیر اشاره می کند. رامبد جوان او می گوید با توجه به این شرایط می توان رژیم گرفت و در نتیجه از هزینه های اضافی جلوگیری کرد! این ویدیو رامبد جوان با واکنش منفی برخی از کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شد. رامبد جوان در برنامه خندوانه به علی زی اعتراف می کند.

تبلیغات رژیم مانع رامبد جوان نمی شود و در آخرین مورد، مخاطبان یکی از برنامه های رادیویی به او انباری طلا دادند!

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، برنامه «بیشتر» هر هفته با اجرای شاهین جمشیدی با هدف معرفی برترین های ایران به عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی اجرا می شود.

این برنامه روز جمعه (13 آذر) با موضوعی فرهنگی مخاطبان را دنبال کرد و «عجیب ترین تعارف های ایرانی ها» را از نگاه مخاطبان معرفی کرد.

در برنامه «پل» فهرستی از عجیب ترین تعارف های ایرانی ها به مخاطبان در فضای مجازی ارائه شد. «دست را ببوس» به ترتیب دوم و سوم شدند.

«زرشک طلایی» با اجرای شهرو احمدوند از دیگر قسمت های برنامه «پل» است.

روز جمعه این ستون با موضوع صحبت های بی پروا سلبریتی ها پخش شد و از حضار پرسیده شد که کدام گزینه را به زرشک طلایی می دهید؟ مریم امیرجلالی به دلیل توهین به مخاطب در فضای مجازی، نفیسه روشن به دلیل توهین به مخاطب در فضای مجازی یا رامبدا جوان به دلیل سخنان بی پروا در تبلیغات اخیر.

بر اساس این نظرسنجی، تماشاگران با اهدای «زرشک طلایی» در تبلیغات اخیر رامبد جوان، نارضایتی خود را از رفتار و گفتار رامبد جوان نشان دادند.

بیشتر بخوانید  دستورالعمل فعالیت موثر در شبکه‌های اجتماعی

+ رامبد جوان میگه همه چی گرونه گله نکن ولی رژیم بگیر آقا جوون برای پوست واستخوان ها راه حلی ارائه کن!

+ وقتی کوچکترین احساس فقر نداشته باشی نتیجه یک پیشنهاد می شود که الان رژیم بگیریم!

+ اونی که رژیم داره به جای پروتئین نان کمتری مصرف میکنه و از میوه و سبزی استفاده میکنه … آخه وقتی نان نیست چطور میوه و سبزی تهیه کنه ؟!

+ به حضار می گوید نه تنها نخور، بلکه به من پول بده تا نخورم. شگفت انگيز!

رامبد جوان درباره نگرش خود و تیم برنامه به «خندوانه» گفت: در فصل جدید به بحث های علمی روی آوردیم که منجر به ساخت «خندوانه» شد. یعنی چیزهایی که «خنده دار» می شود از شام واجب تر است. شاید برای عده‌ای «خنده‌دار» بود، اما هنوز فضای جالبی داریم.

یانگ گفت: در فصل جدید می خواهیم به چرایی ساخت «خندوانه» اشاره کنیم. یک استاندارد جهانی برای استرس وجود دارد. استرس باعث ایجاد تمام بیماری های احتمالی می شود که می تواند در بدن رشد کند و منجر به حوادث ناگوار شود. آنچه می تواند استرس را در افراد کاهش دهد تفریح ​​و شادی است و ما متاسفانه در این مورد موضع می گیریم. ما فکر می کنیم که اگر انسان های شاد و حتی شاد و معاشرتی باشیم، آدم پستی محسوب می شویم. به همین دلیل سعی می کنیم افراد جدی باشیم. اما در روانشناسی مدرن معیارها متفاوت است

نگار جواهریان

وی ادامه داد: برای من جالب است که هر نوع استرسی در دنیا یک عدد دارد. خیلی خنده دار است که استانداردی در دنیا وجود دارد که می گوید اگر 160 واحد استرس گرفتید باید در خانه استراحت کنید و بهبود پیدا کنید. اما تحقیقاتی وجود دارد مبنی بر اینکه متاسفانه مردم تهران تا ساعت 10 صبح روز را با 180 واحد استرس شروع می کنند. در اینجا کلید کاهش استرس است. پاسخ این است که فقط بخندید و شاد باشید. هر چه خندان و شادتر باشیم و این شادی را به دیگران منتقل کنیم، رسالت انسانی خود را بهتر انجام داده ایم. با این نگاه «خندوانه» را با انگیزه و 100 انرژی می‌سازیم و سعی می‌کنیم حال و هوای خوبی به مردم بدهیم و به آن‌ها یادآوری کنیم، خانم‌ها و آقایان شاد باشید!

بیشتر بخوانید  گرد و غبار در راه است

وی در پاسخ به اینکه تاکنون چند قسمت از «خندوانه» پخش شده است؟ وی یادآور شد: فکر می کنم حدود 800 قسمت از این برنامه پخش شد.

رامبد جوان اذعان کرد: اعتراف می کنم که فصل گذشته (فصل هفتم) انگیزه و انرژی کمی داشتم. من هم مثل بقیه استرس، اضطراب و نگرانی داشتم. هر لحظه فکر می کردم ماسک ندارم، دیگران در برنامه نقاب ندارند و از طرفی عده ای را دور هم جمع می کردیم، هر لحظه ممکن است اتفاقی بیفتد و خدای ناکرده این بیماری را گسترش دهیم. خب این خیلی استرس زا بود از سوی دیگر، مردم در وضعیت بدی قرار داشتند، مشکلات اقتصادی بر زندگی مردم فشار می آورد و تاج نیز تحت تأثیر قرار گرفت. در نتیجه تحت تاثیر این فضا انرژی لازم را نداشتم.

مجری برنامه خندوانه همچنین گفت: می خواهیم فصل جدیدی از این برنامه را که از دوشنبه این هفته شروع می شود و هنوز ضبط آن را شروع نکرده ایم، با تمام توان و انرژی و 100 شروع کنیم. و ما آنقدر اشیا و موقعیت های جذاب، انسانی و دلسوز خواهیم داشت که می تواند لحظه به لحظه و با جزئیات به افراد منتقل شود و حال آنها را خوب کند.

رامبد جوان در پایان با درخواست برگزاری برنامه «خندوانه» برای ناشنوایان و کم شنوایان کشور مواجه شد که قول داد تمام تلاش خود را بکند تا یکی از تکرارهای این برنامه در روز برای این قسمت باشد. از جامعه

نگار جواهریان

دیدگاهتان را بنویسید