نجات معجزه آسایی یک کودک از تصادف توسط افسر پلیس / فیلم



به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، افسر پلیس وظیفه شناس با واکنش سریع خود دانش آموز را از شر نجات می دهد تصادف شدید ذخیره.

به گزارش ABC 13، “North Goodiear” از اداره پلیس شمال شرق موفق شد جان یک دانش آموز را از برخورد با خودرو نجات دهد. این حادثه روز جمعه ساعت 7:30 دقیقه در خیابانی در مریلند رخ داد. دانش آموزی از روی گذرگاه عابر پیاده در حال عبور از خیابان بود که با خودرویی برخورد کرد که با سرعت زیاد در حال حرکت بود. با این حال افسر Goodiear به سرعت واکنش نشان داد و دانش آموز را به جلو پرتاب کرد و مانع برخورد خودرو با او شد.

با واکنش پلیس، فیلم گرفته شده توسط دوربین اتوبوس مدرسه را در نزدیکی محل مشاهده می کنید. در ابتدای فیلم در حالی که پلیس در وسط خیابان ایستاده است، دانش آموز برای عبور از گذرگاه عابر پیاده وارد خیابان می شود. در این لحظه خودرویی در سمت چپ افسر Goodiear که با سرعت بالایی در حال حرکت است به این خودرو نزدیک می شود. با این حال، گودیر قبل از اینکه ماشین به او برخورد کند، دانش آموز را به جلو هل می دهد و جان او را نجات می دهد. اما خودرو با وجود عبور از کنار دانش آموزان با افسر پلیس گجر برخورد کرد.

مقامات مدرسه دولتی سیسیل کانتی گفتند که او در این حادثه دچار جراحات سطحی شد. وی به بیمارستان منتقل و پس از مداوا مرخص شد.

بیشتر بخوانید  تولد سنگین ترین نوزاد دنیا در مشهد! / نقاشی

دیدگاهتان را بنویسید