بازی شاهرخ خان در فیلم جدید مجیدی مجیدی؟! جزئیات


حضور شاهرخ خان در فیلم مجید مجیدی؟

دلگرم کننده: پس از اینکه مجید مجیدی قصد دارد فیلم جدیدش را در ایران کارگردانی کند، انتشار عکس او با شاه روح خان شایعاتی مبنی بر همکاری مجدد او با هنرمندان هندی را ایجاد کرد.

مجید مجیدی اوایل تابستان فیلم جدیدش را در ایران جلوی دوربین می برد. فیلمی که هنوز نامی از آن رسانه ای نشده است اما فیلمبرداری آن یک تابستان تمام طول می کشد.

تاکنون تنها حضور جواد عزتی در فیلم جدید مجیدی قطعی شده است و انتشار عکس مشترک شاهروق خان و مجید مجیدی در حاشیه جشنواره بین المللی فیلم پکن، شایعات همکاری این دو را تشدید کرده است. -شخصیت های مشهور و بین المللی


شاهرخ خان در فیلم مجیدی

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: پس از اینکه فیلم «صفر» با بازی شاهرخ خان در نقش اصلی در گیشه حضور نداشت، نقش های زیادی به سوپراستارها پیشنهاد شد اما او تاکنون هیچ یک از این نقش ها را نپذیرفته است. .

به نظر می رسد شاهرخ خان پس از شکست آخرین فیلمش در گیشه، قصد دارد در انتخاب نقش های آینده وسواس بیشتری به خرج دهد. گمانه زنی های منتشر شده در فضای مجازی حاکی از همکاری او با چند کارگردان است، اما اخیرا رسانه های هندی عکسی از شاهروق خان در کنار مجیدی منتشر کردند که احتمال حضور او در فیلم بعدی مجید مجیدی را افزایش داد.

مجید مجیدی در اکران فیلم «پشت ابرها» و شاه روح خان در نمایش «صفر» در جشنواره فیلم حضور داشتند. مجیدی نیز به عنوان داور در این جشنواره حضور داشت.

بیشتر بخوانید  مجموعه ای زیبا از متن های اصالت

رسانه های هندی این خبر را به طور رسمی تایید نکردند و تنها احتمال حضور او را بررسی کردند.


دیدگاهتان را بنویسید