قیمت بلیط مترو، تاکسی و اتوبوس در سال 98 نهایی شد + جزئیات


قیمت بلیط مترو تهران 1377

تشویق کننده: قیمت بلیط مترو در تهران از امروز 9 اردیبهشت 98 افزایش یافته است. مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و مدیرعامل اتوبوسرانی واحد امروز از اعمال نرخ جدید بلیت مترو خبر دادند.

فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو در گفت وگو با ایسنا، آقا. قیمت بلیط مترو وی بیان کرد: پس از تصمیم شورای شهر تهران مبنی بر افزایش قیمت بلیت در مترو، از امروز شاهد افزایش قیمت بلیت هستیم.

مبلغ بلیت بر اساس مسافت طی شده از کارت مسافر کسر می شود، اما در صورتی که مسافر قصد سفر از کارا تا انتهای خط را داشته باشد، 1200 تومان از اعتبار وی کسر می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران افزود: قیمت بلیت مترو فرودگاه امام (ره) نیز از ۷۵۰۰ تومان به ۹ هزار تومان رسیده است.

وی گفت: از صبح امروز (دوشنبه) نهم اردیبهشت ماه بلیت مترو تهران با 20 درصد افزایش به فروش می رسد.

نوبت با بیان اینکه در سال جاری تعداد ایستگاه های مترو افزایش یافته و به این معناست مسافران مترو دسترسی آسان تری به بیشتر نقاط شهر دارند، گفت: افزایش قیمت ها با افزایش خدمات بهتر همراه است.

قیمت بلیط اتوبوس 1998

پیمان سنندجی، مدیرعامل واحد اتوبوسرانی نیز در گفت وگو با ایسنا، اعلام کرد: قیمت بلیط اتوبوس همچنین شاهد افزایش 20 درصدی هستیم.

به گزارش ایسنا، اسفندماه سال گذشته شورای شهر تهران مصوب کرد که نرخ بلیت حمل و نقل عمومی بر اساس نرخ تورم محاسبه شود که با مخالفت هایی روبرو شد و اکنون به نظر می رسد مسئولان افزایش قیمت را 20 درصد اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید  پسر یازده ساله سه نفر دیگر را کشت!


دیدگاهتان را بنویسید