مشکلات رایج زنان باردار


برای شما عزیزان و کاربران عزیز مجله دلگر مشکلات همیشگی خانم های باردار را قرار داده ایم با مجله دلگر همراه باشید.

مشکلات رایج زنان باردار

مشکلات رایج زنان باردار

تورم دست و پا

خون و مایع اضافی در بدن شما می تواند باعث التهاب جدی شود. به حلقه های ازدواج خود نگاه کنید!

راه حل مادر واقعی: «زمان چرخیدن است! ورزش واقعا به کنترل تورم من کمک کرد. “من از یک مانیتور ضربان قلب استفاده کردم تا مطمئن شوم که غرق نشده ام.” – ماندا دی

«چای جو خانگی مینوشم. به نظرم یک معجزه بود. یک راز باستانی چینی. – راشل

گسنی

هضم غذا در دوران بارداری کاهش می یابد که می تواند منجر به آروغ زدن و نفخ شود.

راه حل واقعی مادرم: «وقتی کمتر غذا می‌خوردم و راه می‌رفتم متوجه گاز کمتری می‌شدم، آب آن همیشه باعث عطسه‌ام می‌شد و زمانی که باردار بودم بدتر بودم، بنابراین سعی کردم مانند یک خانم باوقار باشم و آب را بچشم. من درخواست دادم. “- امی دبلیو.

حالت تهوع

افزایش سطح هورمون ها و افزایش حس بویایی می تواند منجر به برآمدگی های خشک، استفراغ و حالت تهوع مداوم شود، درست مثل اینکه روی عرشه یک قایق ماهیگیری در اعماق دریا گیر کرده باشید.

راه حل مادر واقعی: «نکته این بود که به محض احساس ضعف و حالت تهوع چیزی بخورید تا سطح قند خونتان بالا بماند. فهمیدم که اگر آب نبات بنوشم کمتر احساس بیماری می کنم. – جنیفر دی.

«آب نبات زنجبیل و چای نعنا کمک می کند. – آریانا ب.

سوزش سردل

هورمون های بارداری ماهیچه های قسمت تحتانی مری را آزاد کرده و شل می کنند و اجازه می دهند اسیدهای معده به سمت بالا ترشح شوند و باعث مشکلات گوارشی دردناکی می شوند.

راه حل مادر واقعی: «برای تسکین سوزش سر دل، چای سرکه سیب را با یک فنجان آب گرم، 1-2 قاشق غذاخوری سرکه سیب، 1 قاشق غذاخوری عسل و کمی لیمو درست می کنم. “اگر کمی قبل و بعد از هر وعده غذایی بنوشید کمک می کند.” تیفانی دبلیو.

بیشتر بخوانید  تغذیه دوران پیری

«چای نعناع و آدامس کمک می کند. جنی اس.

خستگی

به خصوص در سه ماهه اول و سوم بارداری، زنان باردار اغلب احساس خستگی می کنند و جای تعجب نیست – شما در حال بزرگ کردن مرد کامل هستید!

راه حل واقعی مادرم: «من اسموتی سبز خوردم. آنها بیشتر از کافئین به من انرژی دادند. فرشته ال.

بی اختیاری

فشار رحم بر روی مثانه می تواند باعث نشت ادرار شود، به خصوص زمانی که عطسه، سرفه یا می خندید.

راه حل مادر واقعی: «شما باید تمرینات کگل را انجام دهید. «تصور کنید که عضلات شما مانند بلند کردن هستند: سفت کردن و شل کردن را تمرین کنید و سپس عضلات را نگه دارید. – متاسفم.

کمر درد

علت کمردرد در بارداری چیست؟ افزایش وزن موقعیت اندام ها را تغییر می دهد و شل شدن عضلات می تواند منجر به درد ناخوشایند شود.

راه حل درست مادر: “من از یک غلتک فوم برای رها کردن عضلات و کمک به سیاتیکم استفاده کردم.” – Marija R.

“حمام کردن با نمک اپسوم کمردرد را تسکین می دهد.” – ابریل ای

آکنه

به یاد دارید که چگونه هورمون های نوجوانی پوست شما را از بین می برد؟ ممکن است در دوران بارداری عود کند.

راه حل مادر واقعی: “برای آکنه در بارداری، متوجه شدم که استفاده از صابون طبیعی (صابون اسطوخودوس و درخت چای) و لوسیون های طبیعی به همراه اسکراب های صورت به قرمز ماندن آکنه کمک می کند.

مشکلات رایج زنان باردار

گرفتگی بینی

استروژن غشاهای مخاطی بینی شما را متورم می کند و اغلب باعث تورم مخاط بینی در دوران بارداری می شود که به عنوان بینی که خالی نمی شود شناخته می شود.

راه حل واقعی مادرم: «به هر حال من باردار بودم. من 3-4 بار در روز از اسپری بینی سالین استفاده کردم. این تنها راه برای متوقف کردن نفس کشیدن در دهان من بود. – ان خالص.

بیشتر بخوانید  سندرم شبکه اگزیلاری چیست؟ آیا قابل درمان است؟

“من عاشق روغن های ضروری طبیعی هستم. مخلوطی از اسانس نعناع فلفلی را روی سینوس هایم زدم (مطمئن شوید که چشمانم آب نمی شود)، روغن سینه آرسی و یک چای خانگی فوق العاده که از آب گرم، عسل، اسانس آویشن و اسانس لیمو (تقریباً یک یا دو قطره) تهیه شده بود. ). ) استفاده کردم. من همچنین هر روز بینی خود را می شوم و بیکینگ پودر را با آب گرم در یک بطری اسپری از داروخانه مخلوط می کنم. – بسیار آسان! – کری جی.

«قوری برای شستن بینی عالی است. من قبل، حین و بعد از بارداری گرفتگی داشتم. آملی س.

بیخوابی

یکی از بزرگترین پارادوکس های بارداری این است که شما بسیار خسته هستید، سعی می کنید یک شب راحت بخوابید زیرا به دلیل سختی در راحتی، حمام های مکرر، گرفتگی عضلات پا و حتی مراقبت از کودک نمی توانید بخوابید!

راه حل مادر واقعی: “در بارداری متوجه شدم اکسیر خواب: شیر گرم با دارچین و عسل!” – Anđeela Д.

«برای بی خوابی تمرین می کردم، ترجیحاً در ساعات اولیه صبح. کاردیو (پیاده روی، تردمیل)، وزنه برداری و یوگا به من کمک می کند که به خواب بروم. “بالش به من کمک می کند تا در شب راحت باشم، بنابراین من همیشه از خواب بیدار نمی شوم، حتی اگر درمانی برای تکرر ادرار شبانه پیدا نکرده ام!” – ارین ام.

دهان خشک

کم آبی بدن به دلیل تکرر ادرار در دوران بارداری شایع است و استفراغ و حتی تعریق می تواند باعث احساس خشکی در شما شود. (دیابت بارداری نیز می تواند یک عامل باشد، بنابراین حتما بین هفته 28 تا 24 با پزشک خود مشورت کنید.)

راه حل واقعی مادرم: «برای بارداری یک بالش خریدم تا راحت بخوابم و یک دستگاه بخور هوای سرد درست بالای سرم گذاشتم. “الان من بدون دهان خشک از خواب بیدار می شوم.” – لیندا ام.

بیشتر بخوانید  علت بالا و پایین بودن  FT4 در آزمایش خون

زندان

یبوست یکی دیگر از مشکلات رایج در دوران بارداری است.

راه حل مادر واقعی: «مراقبت در زمانی که اجابت مزاج مشکل بود تأثیر داشت. او به من گفت که یک صندلی کوچک تاشو بردارم و کاملاً خمیده بگذارم به طوری که من کاملاً در توالت گیر کرده ام و بیشتر وزنم روی صندلی باشد. با تحملم فشار زیادی به لگنم وارد کردم. من واقعا نمی دانم چگونه کار می کرد، عجیب بود! ”- لیندسی آر.

گرفتگی عضلات پا

کرامپ های دردناک به خصوص در دوران بارداری بسیار شایع هستند و می توانند نتیجه افزایش وزن یا گرفتگی عروق خونی باشند.

راه حل مادر واقعی: «به نظر می رسد خوردن موز قبل از خواب از گرفتگی پاها جلوگیری می کند. – نوری ر.

“بالش. تعداد زیادی بالش! “من در لانه کوچکم می خوابم.” – Ангел Л.

جوراب های طبی ضخیم به درد ساق پا کمک می کند. گران است اما ارزشش را دارد: – Marija R.

پوست ترک خورده

همانطور که بدن شما رشد می کند، به پوست شما فشار وارد می کند و گاهی اوقات باعث ایجاد علائم کشیدگی روی شکم، سینه، باسن و ران شما می شود.

راه حل مادر واقعی: «قسم می خورم که لوسین بدن بادی شاپ از ایجاد کشیدگی در من جلوگیری کرد. «قبلاً بارها گفته شده است که ترک‌های پوستی ژنتیکی هستند، اما من تنها کسی هستم که به جز مادر و خواهرم (به جز دو علامت کوچک روی پشتم) آن را نداشتم. تمام مدتی که هر دو بودیم آنها را مالیدم. حامله.” – استفانی وی.

کپسول ویتامین E را نصف کرده و روغن را روی علائم کشش بمالید. ”- آریانا بی.

مجموعه: یک مجله اینترنتی دلگرم کننده


دیدگاهتان را بنویسید