اسرائیل حق دارد آزادانه علیه ایران اقدام کند



به گزارش ایرنا به نقل از ایرنا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به او اجازه داده است که اسرائیل حق دارد آزادانه علیه ایران اقدام کند.

خبرگزاری ها و شبکه های خبری به زبان عربی امروز (دوشنبه) جزئیات گفتگوی روز گذشته نخست وزیر رژیم صهیونیستی با جوبیدن، رئیس جمهور آمریکا را به نقل از نفتالی بنت منتشر کردند.

رسانه ها سخنان او را گزارش کردند: «نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل امروز (دوشنبه) به جو بایدن اطلاع داد که جزئیات گفتگوی خود با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا را فاش کرده است. اسرائیل حق دارد آزادانه علیه ایران اقدام کند.

بنت گفت: من به بایدن گفتم که ما آزادیم که علیه ایران، با توافق یا بدون توافق، اقدام کنیم.

وی افزود: در این مصاحبه به بایدن مخالفت اسرائیل با توافق هسته ای با ایران را توضیح دادم.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا دیروز (یکشنبه) بر حمایت بی دریغ خود از امنیت تاکید کرد. [ رژیم ] اسرائیل به طور کامل از سامانه پدافند هوایی گنبد آهنین حمایت کرده است.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، جو بایدن در تماس تلفنی با نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، درباره تهدیدات مشترک امنیتی و دیگر تهدیدات در خاورمیانه از جمله تهدیدات ایران و نیروهای پارلمانی آن گفتگو کرد و تاکید کرد که آنها (ایران و ایالات متحده) توافق کرده اند که تیم هایشان به رایزنی نزدیک ادامه دهند.

بیشتر بخوانید  زاهدان میزبان نخستین دوره رقابت‌های جنگجویان ووشو سیستان و بلوچستان شد

دیدگاهتان را بنویسید