آخرین خبر از باران شیخ پس از حدود یک ماه ناپدید شد


آخرین اخبار از گمشدگان شیخی

دلگرم کننده: سردار کیومرث عزیزی (فرمانده انتظامی استان مرکزی) درباره آخرین وضعیت دختر 8 ساله (باران شیخی) با اشاره به اینکه پلیس تلاش بی وقفه ای برای بازگرداندن بارندگی انجام داده است، گفت: از هیچ چیزی دریغ نمی کند. تلاش.

سردار عزیزی ادامه داد: در ابتدا متوجه شدیم که ایشان را از استان خارج کردند. پلیس با سه روش اقدامات پلیسی، گزارش های محلی و همکاری با خانواده باران، بارش از دست رفته را رصد می کند تا به یاری خداوند، باران سالم به خانه بازگردد.»

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد که باران زنده است و از روز دوم مفقود شدن، تیم‌های کارشناسان پلیس را به استان‌هایی که فکر می‌کردیم باران ذخیره می‌شود، اعزام کردیم و جست‌وجو را با انرژی و جدیت ادامه خواهیم داد. او اضافه کرد ..

وی ادامه داد: در روز دوم بارندگی موفق شدیم افرادی را که زیر باران می باردند راضی کنیم تا با خانواده وی تماس بگیرند و از سالم بودن بارندگی مطمئن شدیم.

وی با تاکید بر اینکه صرفه جویی در بارندگی و برگرداندن آن بیش از هر موضوع دیگری اهمیت دارد و به دلایل آن کاری نداریم، گفت: به دلیل حفظ آبرو و آبروی باران به شایعات در این باره توجهی نمی کنیم. خانواده برای پلیس مهم است

وی افزود: پلیس، دستگاه قضایی و اعضای شورای تامین استان مرکزی پیگیر این پرونده هستند و با جدیت پیگیر آن هستند. همچنین برای اینکه افکار عمومی از سلامتی باران مطمئن شوند، لازم به ذکر است که پنجشنبه گذشته باران توانست دوباره تلفنی با مادرش صحبت کند.

بیشتر بخوانید  این بازیگر از داشتن یک لوسی زیبا خوشحال است!

سردار عزیزی در پایان گفت: مردم مطمئن باشند که پلیس تمام تلاش خود را برای بارش باران انجام می دهد و تمام اقدامات لازم را برای بازگرداندن بارندگی به خانواده وی انجام می دهد.

جداکننده خط

بیشتر

ماجرای ناپدید شدن باران شیخی، دختر هشت ساله اراکی


دیدگاهتان را بنویسید