هانیه توسلی در فیلم زندگی خصوصی



آنچه دیگران می خوانند:

هانیه شکایت او عکس بدون آرایش خود را به اشتراک گذاشت که مورد توجه کاربران قرار گرفت و با آرایش متفاوتش این حاشیه را ایجاد کرد که مریض است و بیماری سختی دارد.هانی توسلی بارها در استوری هایش تکرار کرد که بدون آرایش زیباتر است و سادگی را بیشتر از همه دوست دارد هانیه توسلی به تازگی در سریال زخم کاری ایفای نقش کرد و روز به روز بیشتر به شهرت رسید.هانیه توسلی چند سال پیش در فیلم زندگی خصوصی در کنار فرهاد اصلانی بازی کرد. هانیه توسلی صیغه بازیگر می شود و داستان حول این داستان می چرخد.

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی متولد ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ در همدان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. هانیه توسلی دارای مدرک لیسانس علوم تجربی و لیسانس نمایشنامه نویسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. او در شهریور 1361 با بازی در فیلم شب های روشن تندیس بهترین بازیگر زن را در هفتمین جشن خانه سینما دریافت کرد. وی همچنین برای بازی در فیلم «دهلیز» برنده جایزه بهترین بازیگر زن از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در سال 91 شد.

خانواده هانیه توسلی

پدر هانیه توسلی نادر تقی توسلی است. او سرهنگ ژاندارمری بود و پدر چانیه توسلی سال هاست که فوت کرده است. مادر هانیه توسلی نیز خانه دار است و سه خواهر دارد. هانیه توسلی درباره خاطرات کودکی خود گفت که دوران کودکی اش بسیار شاد بوده است.

بیشتر بخوانید  ذرت مکزیکی رو اینطوری درست کن تا همه عاشقت بشن! | طرز تهیه ذرت مکزیکی یک خوراکی ارزان و خوشمزه +ویدئو


دیدگاهتان را بنویسید