تاریخ و زمان پخش سریال جیران


دانلود قسمت اول سریال جیران تاریخ و ساعت پخش سریال جیران چرا سریال Jeeran متوقف شد؟ چگونه با ایران باشیم؟

در جدیدترین اتفاقات این سریال، حسن فاتی، مدیر کل سرمایه گذاران و پخش «جیران» به حواشی ایجاد شده برای پخش این سریال تاریخی واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، محمدجواد شکوری مقدم در صفحه شخصی خود در توییتر در واکنش به اتفاقات اخیر که منجر به مسدود شدن به موقع سریال «جیران» شد، نوشت:

این صفحه را از طریق دکمه واتس اپ برای دوستان خود ارسال کنید

“کاش مسئولیتی را به عهده نمی گرفتی که نمی توانستی!”

ای کاش پدر بودی فقط ملاحظات فرهنگی خود را نصیحت می کردی و در بزرگسالی مسئولیت مطالب را به عهده ما می گذاشتی.

انگیزه شما برای دفاع از یک سال تلاش برای 1000 نفر چیست؟ چه کسی دیگر انگیزه ای برای قبول این مسئولیت دارد؟

سریال «جیران» – ساخته جدید حسن فاطی و اسماعیل عفیفه – قرار بود جمعه 24 دی ماه از شبکه سینمای خانگی پخش شود و زمان پخش این سریال نیز از طریق تریبون پخش اعلام شد، اما قسمت اول در روز برنامه ریزی شده منتشر شد.دلیل این امر را نمی توان به ملاحظات حسابرسی ساترا نسبت داد.

در همان روز ادعای سازنده سریال «آهوی من مارال» – یکی دیگر از سریال های شبکه سینمای خانگی که درباره ناصرالدین شاه در حال تصویربرداری است – مبنی بر سرقت ادبی سازنده «جیران» و شباهت. از داستان دو سریال . .

مهرداد غفارزاده، کارگر می آهو که سریالش به دلیل مشکلات مالی با مشکل مواجه شده و هنوز به پایان نرسیده است، در گفت وگو با ایسنا، گفت: با فشارهایی که وارد کرده ایم، توانستیم بگوییم که تعلیق است. به دلیل سانسور در بخش‌های خاصی از کار است.»

بیشتر بخوانید  فرزاد فرزین بدلیل ابتلا به کرونا درگذشت – ایران چطور

این در حالی است که اسماعیل عفیفه، تهیه کننده «جیران» نیز به ایسنا گفت که مشکل «می آهو» «جیران» نیست و این سریال به دلیل تولید ضعیف، بستری برای نمایش پیدا نکرده است. عفیفه همچنین شباهت سریال همسایه ها با «مارال آهوی من» را قاطعانه رد کرد.

سازمان رسانه ساترا (ساترا) نیز در اطلاعیه‌ای در این خصوص نوشت: در ادامه تحقیقات ساترا، موضوع در ساترا مسکوت ماند تا درخواست تحقیق از سوی سازندگان سریال گوزن من ارائه شود. جلن “یا صدور حکم قضایی و انتشار یا عدم انتشار سریال “همسایه ها” ربطی به آن ندارد.

با این حال، پخش اثر جدید حسن فاتی برای سینمای خانگی همچنان نامشخص است. با این حال پلتفرم توزیع وعده داد که این مشکل ظرف یک هفته حل خواهد شد.

انتهای خبر/ ایران چطور

دیدگاهتان را بنویسید