بهترین ماشین جاده ای استون مارتین، GT3 قدیمی


Vintage GT3 قوی ترین و کامل ترین خودروی این شرکت است.

بهترین ماشین جاده ای استون مارتین، GT3 قدیمی

استون مارتین ونتیج GT3

استون مارتین Vintage GT3 را می توان پاسخی مستقیم به پورشه 911 GT3 دانست. در واقع این خودرو بین دو خودروی Vintage S و مدل مسابقه ای GT3 Racer قرار گرفته است.

بهترین ماشین جاده ای استون مارتین، GT3 قدیمی

استون مارتین ونتیج GT3

استون مارتین با بهینه سازی موتور 6.0 لیتری 12 سیلندر خودرو، 27 اسب بخار قدرت اضافی اضافه کرد و قدرت کل موتور را به 592 اسب بخار رساند. گشتاور نیز اندکی افزایش یافته و به 625 نیوتن متر رسیده است. ارتقاء موتور با تغییر منیفولد ورودی با هندسه و سیستم اگزوز تیتانیومی تجدید نظر شده است. یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک نیز برای انتقال نیرو استفاده می شود و نیرو را به چرخ های عقب می فرستد.

بهترین ماشین جاده ای استون مارتین، GT3 قدیمی

استون مارتین ونتیج GT3

بهترین ماشین جاده ای استون مارتین، GT3 قدیمی

استون مارتین ونتیج GT3

بهترین ماشین جاده ای استون مارتین، GT3 قدیمی

استون مارتین ونتیج GT3

تلاش این شرکت انگلیسی برای کاهش وزن در قسمت هایی از بدن و فیبر کربن بیشتر مشهود است. شیشه های عقب از پلی کربنات و کاپوت، لولای درها، بال ها و اجزای آیرودینامیک از فیبر کربن ساخته شده اند. سقف فیبر کربنی نیز به عنوان یک آپشن موجود است. بنابراین با کاهش وزن 100 کیلوگرمی، وزن این خودرو به 1565 کیلوگرم خواهد رسید.

بهترین ماشین جاده ای استون مارتین، GT3 قدیمی

استون مارتین ونتیج GT3 داخلی

بهترین ماشین جاده ای استون مارتین، GT3 قدیمی

استون مارتین ونتیج GT3 داخلی

GT3 همچنین از سیستم تعلیق بهبود یافته و ترمزهای کربن سرامیکی برمبو و رینگ های آلیاژی 19 اینچی منیزیمی با لاستیک های میشلین پایلوت سوپر اسپرت 265/35 در جلو و 325/30 در عقب سود می برد.

طراحان استون مارتین سعی نکردند ویژگی های مسابقه ای GT3 را در پوشش های آیرودینامیکی یا پوسته های مختلف پنهان کنند. رنگ های متضاد متضاد در داخل و خارج کابین دیده می شود. در داخل اتاق، صندلی های اسپرت و فرمان مسابقه ای، پنل های فیبر کربنی و دکمه های لمسی نیز جلب توجه می کنند.

بیشتر بخوانید  روسری عتیقه این بازیگر دستمایه جشنواره فجر شده است!


دیدگاهتان را بنویسید