ماجرای ارسال پیامک جعلی که توسط آن دانش آموزان به دلیل خوانندگی اخراج می شوند


اس ام اس اخراج دانش آموزان به دلیل خوانندگی

تشویق: چند روزی است که پیامی در شبکه های مجازی دست به دست می شود که در آن مدیر مدرسه تعدادی دانش آموز را تهدید به اخراج می کند.

در این پیام که به صورت پیامکی برای برخی از خانواده ها ارسال شده، آمده است: با عذرخواهی و عذرخواهی از اولیاء و دانش آموزان، دانش آموزان پایه هشتم که در مدرسه آهنگ خوانده و در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اند، ضمن دریافت کارنامه، پرونده خود را نیز به مدارس گزارش می دهند. آنها دیگر تحویل نمی‌دهند. سوالی که در فضای مجازی واکنش خانواده‌ها و دانش‌آموزان را برانگیخت. آن‌ها از فرهنگیان پرسیدند که آیا مدیر مدرسه به این دلایل صلاحیت اخراج دانش‌آموز را دارد؟

زهرا مظفر، رئیس اداره کل ارزشیابی کار و پاسخگویی به شکایات در پاسخ به خبرنگار ایران، گفت: خبر اخراج دانشجویان کذب است. هیچ گزارشی مبنی بر اخراج دانش آموزان از مدرسه به این دلیل نداشتیم. «اگر خانواده چنین پیامکی دریافت کردند، موضوع را با آموزش و پرورش منطقه یا سامانه رسیدگی به شکایات در میان بگذارند و ما بررسی می کنیم.

وی گفت: هیچ مدیری حق ندارد دانش آموزی را به خاطر این مسائل اخراج کند. مدیر مدرسه باید دلیل موجهی برای ثبت نام نکردن دانش آموزان خود داشته باشد. حذف دانش آموزان آسان نیست در منطقه آموزشی کمیسیونی تشکیل می شود و اعضا به تخلفات دانش آموزی رسیدگی می کنند. «ما اعلام می کنیم که این یک پیامک جعلی است.

از سوی دیگر معاون فرهنگی خاطرنشان می کند که اگر مدیری چنین پیامی بدهد با او برخورد می کنیم، این اتهامی است که باید ثابت شود.

بیشتر بخوانید  پنالتی‌ گیرترین دروازه‌ بان آسیا کیست ؟

کاظمی تاکید می کند: به هر حال دانش آموزان می توانند تخلف داشته باشند اما اولین اقدام بعد از ارتکاب تخلف از سوی دانش آموزان تذکر و تماس با اولیای دانش آموزان است و در مجموع بعید نمی دانم مدیر مدرسه دانش آموزان را حذف کند. به همین دلیل.» آنها را از مدرسه حذف کنید یا از ثبت نام آنها جلوگیری کنید.


دیدگاهتان را بنویسید