ارزان ترین و ساده ترین راه برای مقابله با omicron چیست؟



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، علیرضا زالی وی روز شنبه در ستاد سرکوب تاج استان تهران با دعوت به گسترش سریع سویه امیکرون، تشکیل هرگونه تجمعی را فرصتی برای تشدید آن دانست و افزود: تا حد امکان تحت هر شرایطی باید از تشکیل آن جلوگیری کرد.» شیوع بالا در این شرایط.

وی گفت: بر اساس آمار منتشر شده شاهد افزایش تعداد بیماران و بستری شدن در بیمارستان ها هستیم. بیماران ساده شده است.

زالی با اشاره به اعلام آمادگی 108 روسای بیمارستان های استان تهران گفت: بحث افزایش تخت ها در ارتباط با بستری کودکان است که به سرعت در حال پیشرفت است و باید آمادگی لازم را داشته باشیم. با وخامت برخورد کن.” وضعیت”.

فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در تهران گفت: تجربه کشورهای موفق در کاهش مرگ و میر نیز نشان می‌دهد که ارزان‌ترین و آسان‌ترین راه مقابله با اومیکرون، متقاعد کردن مردم برای دریافت دوزی شبیه واکسن کرون است.

وی با بیان اینکه سومین نوبت واکسن تاج سر تا کنون برای 3 میلیون و 600 هزار نفر در استان تهران تزریق شده است.

فرمانده ستاد مبارزه با کرونا در استان تهران گفت: طی 10 روز گذشته با توجه به استقبال مردم از تزریق نوبت سوم واکسن، تعداد تزریق کننده ها نسبت به روز گذشته 10 هزار نفر در روز افزایش یافت. و تا دیروز (جمعه) به 110000 ثبت نام رسیده است.

وی با تاکید بر لزوم تداوم فعالیت مراکز تلفیقی واکسیناسیون افزود: واکسیناسیون باید با مشارکت سایر دستگاه ها ادامه یابد.

زالی ادامه داد: در این مدت تنوع واکسن ها به افزایش تمایل شهروندان برای دریافت آن کمک می کند و در روزهای آینده تعداد جدید واکسن های تولید داخل برای نوبت سوم افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید  آتش سوزی در بازار کفش تهران / فیلم

دیدگاهتان را بنویسید