عکس باریک ترین و منحصر به فرد ترین گوشی دنیا


عکس باریک ترین و منحصر به فرد ترین گوشی دنیا

عکس باریک ترین و منحصر به فرد ترین گوشی دنیا

در سال 2014 گوشی های زیادی به بازارهای جهانی معرفی شدند و این روند رو به رشد باعث می شود تا گوشی های دیگر از رقابت خارج شوند و گوشی های مدرن جایگزین آنها شوند. در مطلب زیر تصاویری از باریک ترین گوشی دنیا را برای شما قرار داده ام.

اخبار جدید حاکی از آن است که باریک ترین گوشی جهان با قطر 5 میلی متر به زودی وارد عرصه رقابت خواهد شد.. نازک بودن گوشی های موبایل این روزها بازار رقابت بین تولیدکنندگان را به وجود آورده است و حتی شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ در کنار تقویت گوشی های همراه خود به نازک شدن آن نیز فکر می کنند.

اما قطر Gionee GN9005 تنها 5 میلی متر است که در مقایسه با iPhone 5S که 7.6 میلی متر است و سامسونگ گلکسی S5 که قطر آن 8.1 میلی متر است، عدد قابل توجهی است.

باریک ترین گوشی دنیا

در مورد مشخصات سخت افزاری این گوشی نیز باید گفت که باریک ترین گوشی دنیا از صفحه نمایش 4.8 اینچی با رزولوشن 720X1280 و از نوع AMOLED بهره می برد. این گوشی به پردازنده چهار هسته ای 1.2 گیگاهرتزی مجهز شده است.

1 گیگابایت رم وظیفه انتقال اطلاعات از حافظه اصلی به پردازنده را بر عهده دارد. به نظر می رسد شرکت چینی بیشتر روی قطر گوشی تمرکز کرده است زیرا سخت افزار این دستگاه چندان قدرتمند نیست.

این مشکل می تواند مربوط به دمای دستگاه نیز باشد.رزولوشن دوربین این گوشی 8 مگاپیکسل است به علاوه Gionee GN9005 دارای دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی است.باتری استفاده شده در این گوشی دارای ظرفیت 2050 میلی آمپر ساعت است که می تواند بسته به سخت افزار مورد استفاده استفاده می شود استفاده کنید حدود 5-6 ساعت بدون وقفه به کار ادامه دهید.

بیشتر بخوانید  عکس های شخصی سوگل قلاتیان + بیوگرافی و مصاحبه با سوگل قلاتیان

این گوشی در حال حاضر تحت تست های مختلفی قرار دارد. قطر این گوشی را می توان عاملی دانست که کاربران زیادی را به خود جذب خواهد کرد.

منبع: مجله اینترنتی تشویق


دیدگاهتان را بنویسید