برگزاری جشن عروسی در تابوت


العالم: در حالی که اکثر زوج های جوان معتقدند روز عروسی آنها آغاز یک زندگی جدید برای دو نفر است، 10 زوج تایلندی اعتقاد متفاوتی به زندگی دارند و با نشان دادن عبارت قدیمی “با هم تا زمان مرگ”، نوعی دیگر را به خود گرفتند.

این مراسم عجیب توسط راهبانی انجام می شد که معتقد بودند عروسی در تابوت زوج را از بدشانسی نجات می دهد. به گفته آنها، بازگرداندن انسان به زندگی، عشق و رفاه واقعی را برای او به ارمغان می آورد و او را از آزار و اذیت دور می کند.

10 زوج تایلندی روز شنبه در این جشن غیرعادی در معبدی در حومه بانکوک شرکت کردند. قبل از استقرار در تابوتی که به گل آراسته شده بود می خوابیدند و راهبه ها دسته های گل را روی سینه هایشان می گذاشتند.

ازدواج، تابوت، تایلند

راهبان سپس پارچه های سفیدی را که نماد زمان مرگشان بود بر سینه انداختند و سپس برای تشییع جنازه ذکر کردند و مراسم با اقامه نماز به پایان رسید و زندگی جدیدشان برکت یافت.

رئیس معبد فرا کرو به بانکوک پست گفت: «درآوردن ملحفه‌های سفید نشانه‌ای از یک زندگی جدید بدون بدشانسی است و می‌تواند یادآوری برای زوج‌ها باشد تا با واقعیت‌ها زندگی کنند و طبق فلسفه بودایی، هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست».

این معبد برای اولین بار این مراسم را سال گذشته در جشن های سالگرد بودا برگزار کرد تا به زوج ها این فرصت را بدهد تا مراسم عروسی خود را طی یک مراسم مذهبی برگزار کنند.

رئیس معبد اظهار داشت که قصد نداشت مراسم سال گذشته را تکرار کند، اما برخی از زوج ها او را برای جشن عروسی صدا زدند و دوباره این اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید  سری سوم وبلاگ های سفید برای نوشتن

ازدواج، تابوت، تایلند

ازدواج، تایلندی، تابوت، جشن عروسی در تابوت، جشن عروسی تایلندی، بدشانسی، اجتناب از بدشانسی


دیدگاهتان را بنویسید