صالح حردانی در فولاد ماند



به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، حمیدرضا گرشاسبی درباره آخرین وضعیت انتقال صالح حردانی به استقلال به ایسنا گفت: حردانی تا پایان فصل با فولاد قرارداد دارد و همچنان در فولاد است. فولاد باشید در حال حاضر بازیکنی از استقلال را جایگزین او نمی کنیم. البته قرار بود آرش رضاوند رضایت خودش را بگیرد و به فولاد بیاید به جز مذاکرات مبادله ای و در مورد بحث انتقال صحبتی نکردیم.

وی بیان کرد: ابتدا ارسلان مطهری، رشید مظاهری و روزبه چسمی برای معاوضه در نظر گرفته شده بودند اما بعدا نظرشان تغییر کرد و بازیکنان را برای صحبت تغییر دادند و آرش رضاوند و متین کریم زاده را پیشنهاد دادند که قبول نکردیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که حردانی درخواست دریافت کل مبلغ قرارداد جدایی خود را داشته است؟ او گفت که می خواهد 60 درصد مبلغ قرارداد فسخ شود، اما تاکنون 30 درصد قرارداد را برده است. به طور کلی این مبادله در حال حاضر انجام نمی شود.

وی افزود: در حال حاضر بحث انتقال او به استقلال بحث برانگیز است مگر اینکه کادرفنی ما بازیکنان دیگری از استقلال را برای معاوضه پیشنهاد دهد و پس از بررسی باشگاه باید دید موضوع چگونه پیش می رود و چقدر سود دارد.

گرشبسبی در پایان گفت: در حال حاضر تیمش خود را برای دیدار 18 بهمن ماه مقابل پرسپولیس در سوپرجام آماده می کند که امیدوارم از این دیدار نتیجه بگیریم و موفقیت در این دیدار از همین رو باشد. فولاد.

بیشتر بخوانید  تصویری بی سابقه و جدید از عروسی نوید محمدزاده

دیدگاهتان را بنویسید