جنجال سحر قریشی



آنچه دیگران می خوانند:

سحر قریشی او بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در سال های اخیر در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است. سحر کوریشی دو بار ازدواج کرده و هر دو بار طلاق گرفته است. شهرت سحر کوریشی با بازی در سریال دلنوازان بیشتر شد. سحر کوریشی چندی پیش در ساخت نماهنگ ماکان بند همکاری داشت و پس از انتشار این قطعه در فضای مجازی حواشی زیادی منتشر شد.سحر قریشی در فیلم به یک کارگر ساده برای ایفای نقش نیازمندیم و در این فیلم آتیلا پسیانی صیغه ای است که از او باردار می شود و همسرش این بچه را قبول نمی کند و با کتک زدن او در خیابان باعث سقط جنین می شود.

علاقه صحرا قریشی از کودکی

علاقه من به بازیگری به قبل از مدرسه رفتن برمی گردد که کارتون می دیدم و از شخصیت های کارتونی تقلید می کردم، آن زمان همه می گفتند سحر روزی بازیگر می شود، قبول شدم، با فیلم جلوی دوربین رفتم. «اینات». در این فیلم نقش سایه را در کنار امیر جعفری و سارا خوئینی ها بازی کردم.

درود بر سحر قریشی با سریال دلنوازان

کارگردان فیلم لجبازی حسین سجعلی زاده کارگردان سریال دلنوازان برای بازی در نقش یلدا از طریق همکار خود سیاوش کیرابی معرفی شد. بدین ترتیب با پخش این سریال در 4 مهر 1367 همراه با چهره های نوظهور دیگری چون شاهرخ استخری و سمانه پاکدل به اوج شهرت رسید.

بیشتر بخوانید  تزریق هیچ واکسن‌ کرونایی برای خانم‌های زیر از ۵۰سال ممنوعیت ندارد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان
اولین ازدواج سحر کوریشی تا طلاق

سحر قریشی اولین بار در سال 1383 در سن 17 سالگی با فردی به نام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی در ابتدای سریال دلنوازان در سال 1367 به طلاق ختم شد.


دیدگاهتان را بنویسید