جوانترین و مسن ترین زائران سال 98 چند ساله هستند؟


مسن ترین و جوان ترین زائر سال 98

دلگرم کننده: فقیهی معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر سن مسن ترین و جوان ترین زائران را اعلام کرد.

فقیهی معاون مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در خصوص مسن ترین و جوان ترین زائران حج امسال گفت: قدیمی ترین زائر حج امسال در سال های اخیر زائر هم سن و سال او مردی 107 ساله از استان کردستان نداشتیم.

وی با بیان اینکه توانایی این فرد برای حضور در مراسم حج توسط مرکز پزشکی حج و زیارت تایید شد، گفت: این فرد در معاینه اولیه شرایط لازم را داشت و مشکلی نداشت و قول سلامتی و ترمیم را داد. سلامتی از حج

جعلی کوچکترین زائر حج وی با اعلام تمتع امسال به عنوان یک پسر یک ساله گفت: بعد از این کودک در مراسم حج امسال یک پسر بچه چهار ساله حضور دارد که یکی از کوچکترین زائران حج تمتع امسال است. و شش سال

معاون مرکز پزشکی زیارت زیارت جمعیت هلال احمر با بیان اینکه برای حج محدودیت سنی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: ملاک ما سن شناسنامه نیست، بلکه توانایی زائر است.

وی گفت: گرمازدگی یکی از جدی ترین تهدیداتی است که زائران امسال با آن مواجه هستند. با آب و ماست بخورید و در وعده های غذایی خود بگنجانید.

به گفته وی، اختلال جهت گیری یکی از اولین علائم و نشانه های گرمازدگی است و به همین دلیل لازم است در صورت داشتن چنین شرایطی به پزشک مراجعه کنند.

فقیهی در خصوص آموزش زائران گفت: آموزش های ایمنی در این حوزه به زائران داده شد و توصیه ها و هشدارهای ایمنی برای حفظ سلامتی به زائران داده شد.

بیشتر بخوانید  دردناک ترین اس ام اس برای اربعین


دیدگاهتان را بنویسید