دلیل خودکشی استاد دانشگاه کاشان (جواد صفری) + عکس – ایران چطور


دلیل خودکشی استاد دانشگاه کاشان + عکس چگونه با ایران باشیم

دکتر جواد صفری استاد بازنشسته دانشگاه کاشان خودکشی کرد.

این صفحه را از طریق دکمه واتس اپ برای دوستان خود ارسال کنید

پس از اعلام خبر خودکشی «دکتر جواد صفری» استاد بازنشسته دانشگاه کاشان، عباس کتابی، مدیر این دانشگاه با صدور پیامی به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت و نوشت: «تأثیرات زیادی بود. ” . آن مرحوم در دوران خدمت خود در دانشگاه کاشان شاگردان زیادی را دلسوزانه و عالمانه تربیت کرد. از درگاه ایزد منان آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

اتحادیه اساتید دانشگاه بوعلی: چاقو به استخوان استاد رسیده است

همچنین اتحادیه اساتید دانشگاه بوعلی همدان با اشاره به همین مقاله نوشت: دکتر صفری، استاد تمام رشته شیمی دانشگاه، خودکشی کرد. دلیل عدم پرداخت حقوق بعد از بازنشستگی بوده است. مدت ها بود که برخی دست ها با کمک صداوسیما سعی در بدنام کردن اساتید دانشگاه داشتند و در حالی که تا چند ماه پیش دستمزد استادیار پایه بین شش تا هفت میلیون تومان بود، حقوق های نجومی در برنامه های حسابداری پخش می شد. در حالی که بیشترین حقوق اساتید در دوران بازنشستگی کمتر از بسیاری از کارکنان سازمان ها و موسسات است. باید دید چه بلایی سر آموزش عالی کشور آمد که این همه اساتید را عصبانی کرد و کارد به استخوانشان رسید.

این بیانیه می افزاید: «خودکشی یک استاد بازنشسته ممکن است زنگ خطری برای مسئولان باشد تا به وضعیت وحشتناک آموزش عالی و محدودیت هایی که در دانشگاه با آن روبه رو هستند، مانند تلاش برای لغو مستمری ها و پاداش های منظم، غیرضروری اشاره کنند. نظم و انضباط و ….

بیشتر بخوانید  برجام فروش نفت ایران را تسهیل می‌کند؟

دیدگاهتان را بنویسید