پرواز مستقیم شیراز – نجف راه اندازی شد



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، استاندار فارس با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: مشتاقان زیارت حرم عالیه دهه فجر امسال می توانند از طریق فرودگاه بین المللی شهید دوستثیب شیراز به نجف اشرف مشرف شوند.

دکتر محمدهادی ایمانیه گفت: با توجه به فعالیت های بعدی مجوز پرواز مستقیم فرودگاه شیراز به فرودگاه نجف و بالعکس صادر شده است که این پرواز در روزهای سه شنبه توسط کیش ایر انجام می شود و در صورت استقبال زائران افزایش خواهد یافت. “.

وی افزود: در راستای حفظ سلامت هموطنان و زائران تمامی ضوابط و دستورالعمل ها و مصوبات بهداشتی ستاد کرونا چه در هنگام خروج زائران از فرودگاه شیراز و چه هنگام ورود به این فرودگاه و احترام به زائران و خدمه کاروان ها رعایت می شود. شما باید واکسینه شوید , از ماسک استفاده کنید و فاصله اجتماعی را رعایت کنید.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس نیز در این مراسم گفت: این خط پروازی جدید روند سفر زیارتی فارس را تسهیل می کند.

علیرضا پاک فطرت گفت: دو سال از شروع بیماری گسترده عروق کرونر قلب می گذرد و در این مدت مردم افسرده و خسته هستند و به دلیل عدم دسترسی مناسب زائران به شهرهای مقدس و مذهبی، مسئولان استانی به ویژه استاندار فارس تلاش کردند تا آمادگی لازم را داشته باشند. این روند سفری است برای زائران برای سفر از حرم به حرم هر یکشنبه تا پایان فروردین.

بیشتر بخوانید  ۱۰ حمله سایبری به مراکز حساس کشور خنثی شد

وی با بیان اینکه پروازهای مستقیم به خطوط هوایی موجب توسعه صنعت گردشگری می شود، ادامه داد: سفر شیراز به نجف مقدمه ای برای زیارت شهرهای مذهبی عراق از جمله شهر مقدس کربلا خواهد بود که انتظار می رود پذیرای گردشگران مذهبی و زائر باشد. ” و همچنین برای تامین سلامت شهر شیراز.

وی با اشاره به اینکه صنعت گردشگری یک صنعت درآمدزا برای شهر شیراز و استان پهناور فارس است، افزود: استان فارس باید در صنعت گردشگری پیشرو باشد و شهر شیراز که سومین زیارتگاه است. حسنات اهل بیت علیهم السلام.

نماینده مردم شیراز و زرگان در مجلس شورای اسلامی نیز از پرواز مستقیم شیراز به این شهر سوریه خبر داد و گفت: مسئولان استانی قول داده اند پرواز مستقیم شیراز به سوریه را فراهم کنند که نام و خاطره شهدا در این مسیر قرار گیرد. یافت می شود. همچنین از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که با خون خود امنیت را برای این کشورها به ارمغان آورد، تجلیل می کنیم و امروز زائران ما می توانند به راحتی به شهرهای مذهبی عراق و سوریه سفر کنند.

وی با تاکید بر اینکه تسریع در خروج از ترمینال فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دوست ثیب شیراز از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: امیدواریم هر چه سریعتر عملیات اجرایی ساخت این ترمینال به اتمام برسد تا شرایط مطلوب برای داخلی و خارجی فراهم شود. مسافران.» استان که در این فرودگاه ارائه می شود.

مدیرکل حج و زیارت استان فارس نیز در حاشیه این مراسم گفت: نظارت بر دفاتر سیاحتی و زیارتی متعدد در حوزه حج و زیارت، پروازهای هوایی به نام «حرم تا حرم» از فرودگاه تدارک دیده شد. ایستگاه در شیراز

بیشتر بخوانید  اعلام زمان پرداخت سود سهام عدالت | صحبت های مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس

علیرضا زینلی بیان کرد: این پروازها به صورت هفتگی با ظرفیت 140 نفر و سرعت حدود 9 میلیون تومان از شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) به سمت نجف اشرف انجام می شود.

وی افزود: پروازهای سه شنبه هر هفته از فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستایب شیراز انجام می شود و این سفر حدود یک هفته به طول می انجامد و زائران هفت شب و هشت روز در عراق خواهند بود.

وی گفت: تلاش ما بر این است که زائران شب جمعه در کربلا حضور داشته باشند و از فیض زیارت معبد حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع) امشب برخوردار شوند.

وی افزود: نحوه ثبت نام به دو صورت انجام می شود و متقاضیان می توانند به صورت مستقیم با دفاتر و شرکت های زیارتی تماس گرفته و یا از طریق سامانه عتبات و سایت اینترنتی http://atabat.haj.ir/ ثبت نام کنند.

زینلی گفت: برای ثبت نام باید یک اصل گذرنامه و دو قطعه عکس سه در چهار داشته باشید و افرادی که قبلا ثبت نام کرده اند در اولویت هستند.


دیدگاهتان را بنویسید