عکس عجیب مهران غفوریان در کنار بازیگر معروف


مهران غفوریان او عکس خود را در کنار خودروی لوکسی منتشر کرد که بسیاری از کاربران فضای مجازی معتقدند خودروی اوست. مهران غفوریان است.مهران غفوریان در سریال نیسان آبی برای دخترش که ازدواج کرده گریه می کند و دلش برایش تنگ شده است.مهران غفوریان او عکس دیگری از دخترش در آغوشش را در فضای مجازی منتشر کرد. مهران غفوریان او بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلمنامه نویس ایرانی سینما، تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی است. مهران گفوریان وکتوری به نام مهدی دارد. مهران گفوریجان در برنامه 1377 نیز با مهران مدیری همبازی شد، بخشی از سریال نیسان آبی با بازی مهران گفوریجان که مهران گفوریجان در آن می رقصد منتشر شد و این قسمت مورد توجه کاربران قرار گرفت.

مهران غفوریان

بیوگرافی مهران گفوریجان

مهران گفوریان متولد 2 شهریور 1353 است. مهران گفوریان متولد تهران است. مهران گفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلمنامه نویس ایرانی سینما، تلویزیون و رادیو است. مهران گفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی – نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی است.مهران گفوریان در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و در تهران و دریا بزرگ شد. پدرش ناخدای نیروی دریایی تهران و مادرش معلم تبریزی است. او یک برادر مهدی دارد که 5 سال از او بزرگتر است و آهنگسازی می کند.این سریال زیر آسمان یکی از بهترین و پرمخاطب ترین سریال های دهه های اخیر بوده است.سریال دوم و سوم را نیز ضبط کرده و بازی کرده است. نقش بهروز خالی بند. سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی از دوستان بسیار خوب و صمیمی مهران مدیری هستند. او علاوه بر فعالیت در سینما و هنر، شغل دیگری نیز دارد و آجیل فروشی و شیرینی فروشی دارد.

بیشتر بخوانید  کاهش چند درجه‌ای دمای هوا در استان اردبیل از فردا - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

مهران غفوریان

خودکشی مهران گفوریان

طی روزهای اخیر شایعاتی در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها مبنی بر خودکشی مهران گفوریان بازیگر طنز کشورمان منتشر شد که وی را به واکنش واداشت؛ واکنشی آموزنده که در آن وی با اشاره به سلامت و تندرستی خود از مردم می خواهد از قضاوت در مورد یکدیگر دست بردارند و در گفت و گوی تلفنی درباره شایعه خودکشی خود گفت: و ببخشید شاید مادر و همسرم دلشان شکسته لطفاً من متاسفم، در اصل، مردم باید مراقب باشند که هیچ کس اشتباه نکند. و با این حال قلب آنها مرا خوشحال می کند. این برای من مقدس است. امیدوارم محکوم نشویم این بازیگر در ادامه توضیح داد که می توانید تصور کنید مادری با شنیدن خبر خودکشی پسرش چه احساسی پیدا می کند؟ خودکشی گناه کبیره است و شایعات زیاد دیگری هم مطرح شده است، خدا را شکر فعلا خبری نیست.

جالب اینجاست که شایعه مشابهی درباره او در ژوئن 2011 شروع شد. او در آن زمان با ایده آل لایف گفت و گو کرد و درباره شایعاتی که درباره او به وجود آمد، گفت: قبول دارم از آن دست بازیگرانی هستم که حاشیه ها و شایعات زیادی برایم ایجاد کردند. در کل هر چیزی که به شخصیتم لطمه بزند را شایعه و حاشیه می دانم، وقتی از خواب بیدار شدم دیدم چند نفر بالای سرم از من عکس می گیرند. روز بعد مهران گفوریان در تیتر روزنامه قدس مشهد خودکشی کرد. بله من خودکشی کردم اما دیدن آقا امام رضا (ع) چیز دیگری نیست! (البته منظورم خودکشی غیرواقعی است.

بیشتر بخوانید  بهره برداری از بزرگراه مرودشت به درودزن به‌زودی

مهران غفوریان

ویژگی های اخلاقی مهران گفوریان از زبان او

بر خلاف شخصیت هایی که بازی می کنم، خیلی جدی هستم و در طول کار تمام کارهایم را با جدیت دنبال می کنم. کسانی که با من کار کرده اند از خصوصیات اخلاقی من آگاه هستند، اما من معمولاً سعی می کنم همه چیز را به موقع انجام دهم.

عروسی مهران گفوریان

مهران گفوریان در 13 دی ماه 1393 در سن 40 سالگی با دختری به نام آرزو ازدواج کرد. این دو در مرکز خرید با هم آشنا شدند و سپس تصمیم به ازدواج گرفتند. حاصل ازدواج دختری به نام حنا در بهمن ماه سال 97 بود

مهران غفوریان برای کاهش وزن

به دلیل از دست دادن و ساییدگی مفصل ران و وزن زیاد آن، یک بار مجبور به عمل جراحی لاغری شد که به گفته خودش آنقدر سایز من کم شده است که الان با رژیمم خیلی لاغر شده ام.

مهران غفوریان

شغل آرزو گفوریجان همسر مهران گفوریجان

آرزو همسر مهران مدتی است که به مدلینگ و همکاری با برندهای آرایشی و بهداشتی می پردازد. او عکس های آتلیه و مدل خود را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

درگذشت پدربزرگ مهران گفوریان

پدرش سال ها افسر نیروی دریایی بود و در سال 1372 درگذشت. او یک برادر به نام مهدی دارد که 5 سال از او بزرگتر است و آهنگسازی می کند

مهران غفوریان

دیدگاهتان را بنویسید