محدودیت های تاج جدید را از شنبه آینده اعمال کنید / جزئیات



به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، نادر توکلی در این نمایش با تاکید بر اینکه مشخص است محدودیت های اجتماعی باید بازگردانده شود، گفت: بر این اساس ستاد ملی در جلسه روز شنبه این موضوع را به ستاد استانی تفویض کرد و احتمالا ماده این بوده است. در شرایط اضطراری بررسی و اعلام شد و محدودیت های جدید حداکثر تا شنبه هفته آینده اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه با رصد گزارش های سایر کشورها از همان ابتدا انتظار شیوع جهانی Omicron در ایران را داشتیم، تصریح کرد: در ایران این موضوع ما را با مشکل مواجه می کند و تعداد بیماران در آسانسورها را افزایش می دهد و درگیری های خوشه ای ایجاد می کند و تبدیل می شود. بطور گسترده.

وی گفت: نمی توان با قاطعیت گفت که این بیماری خفیف تری است، به ویژه اینکه در گروه های پرخطر و پرخطر می تواند خطرناک باشد، یکی از این گروه ها افرادی هستند که واکسینه شده اند. درست است که این بیماری علائمی مانند آنفولانزا نیز دارد و در حال حاضر اکثر بیماران همان چهار علامت اصلی شامل آبریزش بینی، گلودرد، سرفه و تب را دارند، اما زمانی که تعارض تشدید شود، ممکن است برخی افراد عوارض ریوی شایع تری داشته باشند. و دخالت

قائم مقام ستاد مبارزه با ویروس کرونا با تاکید بر اینکه تعداد بستری ها در این مورد افزایش می یابد و اکنون شاهد آن هستیم، تصریح کرد: آمار دیروز نشان می دهد که بیش از 10 هزار بیمار تاج به بیمارستان ها اعزام شده اند. در بیمارستان بستری شد.

بیشتر بخوانید  میزان واردات واکسن کرونا از مرز ۷۳ میلیون دز گذشت -

توکلی همچنین با اشاره به ویژگی های Omicron خاطرنشان کرد: ویژگی این نوع تاج درگیر شدن رده های سنی پایین تر است به طوری که 23 درصد از بستری های ما زیر 10 سال است، Omicron در کودکان بسیار درگیر است و ما زیر 12 سال را واکسینه می کنیم. . ما خطر بیماری را افزایش ندادیم.

وی ادامه داد: این بیماری در کودکان علائم بسیار شدیدی دارد که از آن جمله می توان به استفراغ شدید و عدم تحمل غذایی اشاره کرد زیرا مجاری تنفسی فوقانی را درگیر می کند. البته درگیری ریه در کودکان بسیار کمتر است و موضوع دیگر شیوع جدی بیماری در کودکان است. ، به گونه ای که عموماً کل خانواده را تحت تأثیر قرار می دهد.

توکلی یادآور شد: نکته دیگر این است که Omicron حدود پنج روز در قرنطینه است و نیازی به آزمایش نیست. در عین حال توصیه می کنیم در Omicron از دو ماسک یا ماسک فیلتر استفاده کنید زیرا اگر افراد زیر یک سقف باشند. ، یک ساعت آینده مطمئناً بیماری را به همه منتقل می کند و آنچه در این دوران بسیار مهم است تغذیه خوب و به خصوص استفاده از ترکیبات ویتامینی است در حالی که در این دوران باید بسیار مراقب کودکان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید