وام بازنشستگان افزایش یافت



آنچه دیگران می خوانند:

وام های بازنشستگی در کشور 10 تا 12 میلیون تومان برای 300 هزار نفر با غرامت 4 درصدی و بازپرداخت 36 ماهه محقق شد که ششمین قسط وام بازنشستگی پرداخت شد. مبلغ وام بازنشستگی در حال حاضر 12 میلیون تومان است. 300000 بازنشسته واجد شرایط دریافت کردند وام های بازنشستگی تبدیل شد. آخرین اخبار را از وام های بازنشستگی شما در حال خواندن هستید.

از ابتدای امسال تاکنون 280 هزار مستمری بگیر و مستمری بگیر از این تسهیلات استفاده کرده اند و در نهایت تا ابتدای اسفندماه 90 هزار نفر دیگر وام دریافت خواهند کرد.

طبق رایزنی های انجام شده با بانک، در ابتدای هر ماه (چهارم و پنجم) هفت میلیون تومان وام به حساب مستمری بگیران متقاضی واریز می شود و پرداخت تا پایان سال ادامه دارد. لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری تاکنون 280 هزار مستمری بگیر از این تسهیلات استفاده کرده اند و در نهایت تا ابتدای اسفند 90 هزار نفر دیگر وام دریافت خواهند کرد.

ثبت نام وام 7 میلیون تومانی بر اساس هماهنگی با بانک عملیاتی تقاضای وام مستمری بگیران تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی انجام شده و به صورت کامل غایب است. بازپرداخت وام در اسرع وقت انجام می شود و مبلغ وام یک هفته پس از ثبت نام به حساب مستمری بگیر واریز می شود.

بیشتر بخوانید  مجلس برای بررسی ۳ شیفته برنامه‌های وزرای پیشنهادی آمادگی دارد


دیدگاهتان را بنویسید