زمان واریزی یارانه 800 هزار تومانی



آنچه دیگران می خوانند:

اخبار زیادی در مورد جمع آوری پول یارانه نقدی اخیراً شنیده می شود اما هنوز میزان دقیق یارانه از سوی دولت و مجلس اعلام نشده است و یارانه مربوط به باخمن چهارشنبه 20 بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. . از این مرحله عبور کنید یارانه نقدیهمانند سال های گذشته برای هر نفر 455000 ریال می باشد.

آخرین جزئیات یارانه نقدی جدید

وعده پرداخت یارانه چند صد هزار تومانی نه تنها در دی ماه محقق نشد، بلکه اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه ها نیز نشان از عدم پرداخت این یارانه در بهمن ماه دارد.

در آخرین اطلاعیه سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای پرداخت یارانه‌های نگهداری، خبری از مدت‌ها پیش وعده پرداخت یارانه جدید نیست.

فردا دهم بهمن ماه مانند ماه های گذشته یارانه معیشتی پرداخت می شود. این یارانه از زمان افزایش قیمت بنزین در آبان ماه سال 1388 در دستور کار دولت قرار گرفته است و میزان آن بسته به تعداد افراد خانوار متفاوت است.

اما در ماه های اخیر صحبت هایی مبنی بر افزایش میزان یارانه ها مطرح شد که مهمترین آن در اواخر آذرماه محسن رضایی – معاون اقتصادی رئیس جمهور – از افزایش یارانه به 800 هزار تن و پرداخت اوایل دی ماه خبر داد. وی خبر پرداخت یارانه را تکذیب نکرد اما زمان دقیق آن را اعلام نکرد.

اعلام مسئولان در خصوص پرداخت یارانه جدید نشان می داد برای یارانه بگیران بین 90 تا 126 هزار تومان در نظر گرفته شده است که حدود 60 میلیون نفر را شامل می شود اما پرداخت در دی ماه انجام می شود. او آن را نگرفت. در مورد پرداخت بهمن ماه هم مشکلاتی وجود داشت اما مشخصا به این ماه نرسید و باید منتظر پرداخت در اسفند یا ماه های دیگر باشیم.

بیشتر بخوانید  یکبار برای همیشه یاد بگیر که چطوری ریزش مو رو متوقف کنی! | این دمنوش‌های گیاهی یه شبه موهات رو در میاره!

بر این اساس، حتی اگر یارانه 800 هزار تومانی باشد، این رقم به هر فرد پرداخت نمی شود، اما با یارانه پولی 45 هزار و 500 تومانی می توان یارانه معیشت و یارانه جدید مجموعه پرداخت خانوار را افزایش داد. تا 800000 تومان.


دیدگاهتان را بنویسید